Vad i hela..

Sv: Vad i hela..

Det är nog inget man gör över en natt ;) nån hade klickertränat en kackerlacka och lyckats. Råttor är kända för att vara lätttränade så en mus borde ju inte vara omöjligt

Herregud, helt otroligt! Mitt leende blev bara bredare och bredare. Vilken duktig mus och matte som tränat den!:bow:

Haha en kackerlacka, ja då har man ju för lite fritid ;)

Såg film om något djur i skolan, det var inte mus. Hela grejen går ut på att djuret ska få en godbit. Till en början var det ganska lätt att få den (ex. trycka på en knapp). När den väl hadelärt sig detta la man till ett hinder till (ex. hoppa över ett hinder). Inte förrän den gjort båda hindrena fick den godbiten. Sen la de bara till fler och fler hinder tills det blev en hel bana. :) Kanske är på liknande sätt h*n tränat denna mus?

Guud! va häftig mus, att den hade så bra minne, Imponerad!:laugh:

Jag har försökt att lära mina marsvin lite trix...
det är svårt, just nu kan dom bara "kom" och sin namn

OMG!! shiit asså, snacka om grym mus. De måste ha lagt ner massa tid ju

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 681
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 372
Senast: Sonic76
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag kom jag inte upp ur sängen förrän vid halv två. Motivationen saknades. Ute har det varit soligt till och från hela dagen...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
14 737
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar