Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hann med en trevlig ridtur med grannen. Vi skulle galoppera upp för en backe och Annie började backa pga en läskig sten. Klämde till henne med skänkeln och fick en bockning till svar, sen blev det bara kaos för jag skrattade så mycket :p
Nu sitter jag på jobbet för att ta ett tågmöte innan jag ska åka hem igen. Känns lagom :)

Upphör aldrig att förvånas över galna bomarknaden i Stockholm. En av de nya hyresgästerna betalade 6000 i månaden för ett rum på 12 kvadrat inneboende långt ut på gröna linjen!!! Herregud. Fattar nu varför hon är glad att flytta in trots vissa brister jag måste åtgärda. Riktig lägenhet med balkong och riktigt sovrum. :up:

Hurra för att hitta mina kastruller och köksredskap slarviga flyttfirma glömt. Nu måste jag bara komma på hur jag ska få upp eländet till Bollnäs. :crazy:

Matar bebis och väntar på pappan så jag kan leka med pånin. Är ridsugen men har tänkt vänta till efterkontrollen om två veckor. Kanske.

Nu är den nästan färdig (bara utsidan som ska dekoreras). Inte helt hundra perfekt men vad fan, det är min första bokvikning!
17761391_1450016045060487_1832690743_o_zpsxuaqkttl.jpg

Har dock redan sagt (läs: hotat) min syster med att om hon inte gillar den kör jag upp den i röven på henne och det kommer göra ont för det jag gjorde var en stor sak. Syskonkärlek på hög nivå :angel: Och innan någon säger det är fult med hot så skrattade min syster väldigt högt :D

Nu är den nästan färdig (bara utsidan som ska dekoreras). Inte helt hundra perfekt men vad fan, det är min första bokvikning!
17761391_1450016045060487_1832690743_o_zpsxuaqkttl.jpg

Har dock redan sagt (läs: hotat) min syster med att om hon inte gillar den kör jag upp den i röven på henne och det kommer göra ont för det jag gjorde var en stor sak. Syskonkärlek på hög nivå :angel: Och innan någon säger det är fult med hot så skrattade min syster väldigt högt :D

Såååå coolt!

Och hota sin syster gör man ju nästan på daglig basis så jag förstår inte varför någon skulle tycka det var fult? :angel::D

Gräsänka igen för fyra dagar. Ska jobba tre av dessa dagar så tiden kommer nog rulla på.
Borde äta middag nu men vet inte vad. Inte sugen på nåt särskilt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI