Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min favoritdel på YouTube är typ alla dessa klipp som innebär tömning av bölder o.s.v! Tackade därför inte nej till att bevittna en tömning på en vän igår på sjukhuset!![]()
Mm det stinker svett och smuts lääänge efter att städerskan gått igenom vår korridorHar funkat bra i flera månader men nu var det visst dags igen.
![]()
Absolut, men tyvärr behöver ju inte ett företag ha kollektivavtal. Jag blir mest förbannad över att företaget verkar utnyttja faktumet att inget uppehållstillstånd finns ännu, och på så sätt "komma undan" med en skitlön eller nått. Jag vet inte, blir bara så mattMen det spelar ingen roll om han har ett permanent uppehållstillstånd eller ej. Han måste ha ett arbetstillstånd för att få arbeta och sen är det kollektivavtal som gäller.
Jag har inte utgått från att det, En som jobbat där i 4-5 år fick ut 16, och eftersom lönen skulle öka med erfarenheten så tog jag för givet att lönen skulle hamna över 10 (när jag och vännen diskuterade om saken), 4500 kr är däremot slavlön anser jag.Fast bara det känns ju rätt vidrigt. Att utgå från slavlön och svartarbete.
Lyssnar på Ekots direktsändning från Moskva där någonting har exploderat på en tunnelbanestation.
Lyssnar på Ekots direktsändning från Moskva där någonting har exploderat på en tunnelbanestation.