Rak och ärlig funkar jämt.Haha, det känns kanske lite överdrivet. Jag tänkte mest hur ärlig jag ska vara i mitt svar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rak och ärlig funkar jämt.Haha, det känns kanske lite överdrivet. Jag tänkte mest hur ärlig jag ska vara i mitt svar![]()
Ibland blir den lättare att acceptera om dom har den på sig nästan hela tiden i början. Men det är ju olika från katt till katt. Det ser ju ut som du har den trevliga varianten av krage i alla fall dvs inte lampskärmen för den är verkligen hemsk att behöva sätta på en kisse. Hoppas hon snart lugnar sig och accepterar den.Jag ska försöka! Hon kan ju få vara utan när jag är hemma och inne men när jag sover/jobbar/är i stallet vore det skönt att veta att hon inte kommer åt den.
Ibland blir den lättare att acceptera om dom har den på sig nästan hela tiden i början. Men det är ju olika från katt till katt. Det ser ju ut som du har den trevliga varianten av krage i alla fall dvs inte lampskärmen för den är verkligen hemsk att behöva sätta på en kisse. Hoppas hon snart lugnar sig och accepterar den.
Samma här.Shit, alltså dokumentären om kriget i Syrien på 2:an är nog det värsta jag sett, någonsin.
Shit, alltså dokumentären om kriget i Syrien på 2:an är nog det värsta jag sett, någonsin.
Har du blivit sjuk? låter ju galet lugnt för att vara en hel dag för dig.Strax dags att somna i soffanSka plocka undan chipsen först samt borsta tänderna.
Imorgon är jag ledig vilket känns ljuvligt. Vi ska ha sovmorgon, mocka hage, rida en ponny, ge morsan knallrosa och glittriga naglar samt åka till MyOne för att prova ut chaps till barnet.
Har du blivit sjuk? låter ju galet lugnt för att vara en hel dag för dig.
Du måste ha glömt något!![]()
Hipp hipp hurra på din dag! GrattisBorde egentligen sova..
Jag är sugen på en orgasm någon helt annanstans faktiskt.Jag sitter och funderar pa om jag ska ta ett glas vin ... och i sa fall om jag ska oppna en flaska Penetration eller Orgasm fran "Naked Winery". Jag ar himla sugen pa ett glas Orgasm faktiskt![]()