Tror inte det gör nån skillnadVad säger buke, inte kan det bli mycket värre nu om jag kastar ut mina hyresvärdar och deras barn från min Facebook?
Inte för att jag ska skriva något där, inte alls men gillar inte att ha dom där längre.....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte det gör nån skillnadVad säger buke, inte kan det bli mycket värre nu om jag kastar ut mina hyresvärdar och deras barn från min Facebook?
Inte för att jag ska skriva något där, inte alls men gillar inte att ha dom där längre.....![]()
Vad säger buke, inte kan det bli mycket värre nu om jag kastar ut mina hyresvärdar och deras barn från min Facebook?
Jag har en halv sån som du kan få komma och hämtaJag tyckte inte att den var god
![]()
Låter inte alls skönt .Vet inte om jag borrade för mycket igår eller om det var blåsten som gjorde att jag fick skitont i nacken igen och på det kom migrän så det var ungefär som man festat för mycket så jag har kräkts halva natten så man har varit helt snurrig i huvudet idag på fisket .Men nu verkar det bli bättre har lite huvudvärk och ont i ena ögat som det brukar bli men vem kan stanna i sängen då det är sådan underbart väder och fisken nappar !#urballadmage![]()
Låter inte alls skönt .Vet inte om jag borrade för mycket igår eller om det var blåsten som gjorde att jag fick skitont i nacken igen och på det kom migrän så det var ungefär som man festat för mycket så jag har kräkts halva natten så man har varit helt snurrig i huvudet idag på fisket .Men nu verkar det bli bättre har lite huvudvärk och ont i ena ögat som det brukar bli men vem kan stanna i sängen då det är sådan underbart väder och fisken nappar !
Om vi säger så här... folk skrattar ju åt att man är gasig i magen (haha liksom) men i mitt fall betyder det magsmärta som gör att man vill ligga i fosterställning.
Det brukar jag åxo få .Skitont i magen när jag blir gasig så jag har en liten naing om hur det känns!Om vi säger så här... folk skrattar ju åt att man är gasig i magen (haha liksom) men i mitt fall betyder det magsmärta som gör att man vill ligga i fosterställning.
Lindt havsalt? som kompensation? Den tycker jag har ok salt samkt
Som min katt .Gav den stekt röding men det duger inte utan nu har han bara ätit kycklinggrillspett i 2 månader .Skåpet börjar bli fullt med kattmatsburkar då jag köper allt för att testa om han äter .Men han luktar på maten sedan gräver han över den och blänger på mig om jag inte har något annat att erbjuda .Börjar tro min katt är bortskämmdNär ens katt är helt ointresserad av ens ostpaj, men kämpar stenhårt för att få smaka av de gröna ärtorna...![]()
OJ. Hon låter inte stabil.Nu vankas det plötsligt stallmöte för första gången på ett halvår
Hur jag än gör det här kommer nog inte avslutet bli så snyggt har jag en känsla av....
HV satte sig i trädgården förut och drack vin och spydde galla så fort jag klev utanför dörren.
Jag påpekade till sist att om hon ville få mig att inte vara känna mig välkommen i stallet så har hon lyckats.
Hon höjde då glaset och sa: vad skönt! Då kan du ta ditt pick och pack och flytta, och där dök hennes man in och sa ifrån innan hon fortsatte...
Jag fattar ju att hon säkert inte mår bra men ändå. Det finns gränser.
![]()
Nu vankas det plötsligt stallmöte för första gången på ett halvår
Hur jag än gör det här kommer nog inte avslutet bli så snyggt har jag en känsla av....
HV satte sig i trädgården förut och drack vin och spydde galla så fort jag klev utanför dörren.
Jag påpekade till sist att om hon ville få mig att inte vara känna mig välkommen i stallet så har hon lyckats.
Hon höjde då glaset och sa: vad skönt! Då kan du ta ditt pick och pack och flytta, och där dök hennes man in och sa ifrån innan hon fortsatte...
![]()
Men gudNu vankas det plötsligt stallmöte för första gången på ett halvår
![]()
Vilken kanal??Sitter å tittar på Hell's Kitchen.
Men herregudNu vankas det plötsligt stallmöte för första gången på ett halvår
![]()
Nu vankas det plötsligt stallmöte för första gången på ett halvår
![]()
Har inte provat den men däremot är Fazers saltknäck helt okej![]()