Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag saknar en timme sömn, alla kollegor var på uruselt humör, jag likaså. Blivit utskälld av otrevliga anhöriga utan orsak, tröstat tant som blev jätteledsen över sina anhöriga, HV har tjafsat om boxarna, HAN ringde och ville ses och jag sa nej, orkar inte svira ihop mig och se perfekt ut, jag är för fasen gammal i dag så låt mig vara![]()
![]()
Hunden är utan tratt och bandage och är inte nöjd![]()
Måste tvätta och bada hund tills i morgon men orkar inte.
Ska åka och pussa på unghästenom en timme, hoppas dagen blir bättre efter det
![]()
Jag fick leta halvt ihjäl mig igår efter den nya påsen röda linser som jag köpte när jag handlade senast. Borde ju ha fattat att den låg i härvan av laddkablar och medicinförpackningar bredvid spisen.Vad trött jag blir, skulle hänga årets första tvätt ute på vindan,då har en hel påse med klädnypor fått ben under vintern..............![]()
Nu är Zelma hemma! Hon är trött, har ont och är förbannad men hon är hemma
![]()
Det är ju fasiken alltid så när man skriver kodAlltså jag har försökt jobba, men jag skriver kod och den funkar men jag har inge jädra aning om vad den gör (eller slutresultatet såg jag ju, en lampa ändrade färger mellan blått, grönt och rött....).