Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit uruselt sista tiden. Idag kulminerade det i en gråtattack och psykbryt. Nu har jag nästan repat mig igen och ska sätta på mig ansiktet innan lite hästjobb och stallmöte.

Ska tvätta bilen. Jag är inte ensam om att ha den tanken :meh: nu har det iaf gått från 4 till 3 bilar framför mig.

O_o Alltså jag har försökt jobba, men jag skriver kod och den funkar men jag har inge jädra aning om vad den gör (eller slutresultatet såg jag ju, en lampa ändrade färger mellan blått, grönt och rött....).

Det är farligt att ha med karlar att göra :arghh: De förstör arbetsförmågan...

Var och fikade med exet. Suck, de var jobbigt den här gången. Saknar honom lite men ändå inte. Jobbigt är det I varje fall.

Nu njuter jag av egentid medan sambo är hos sina föräldrar.

:rage: :arghh: :mad: :banghead: :wtf: :cautious: :crazy: :arghh: :meh:

Jag saknar en timme sömn, alla kollegor var på uruselt humör, jag likaså. Blivit utskälld av otrevliga anhöriga utan orsak, tröstat tant som blev jätteledsen över sina anhöriga, HV har tjafsat om boxarna, HAN ringde och ville ses och jag sa nej, orkar inte svira ihop mig och se perfekt ut, jag är för fasen gammal i dag så låt mig vara :rage: :arghh: :meh:
Hunden är utan tratt och bandage och är inte nöjd :confused: :banghead:
Måste tvätta och bada hund tills i morgon men orkar inte. :meh:

Ska åka och pussa på unghästen :love: om en timme, hoppas dagen blir bättre efter det :cautious:

:rage: :arghh: :mad: :banghead: :wtf: :cautious: :crazy: :arghh: :meh:

Jag saknar en timme sömn, alla kollegor var på uruselt humör, jag likaså. Blivit utskälld av otrevliga anhöriga utan orsak, tröstat tant som blev jätteledsen över sina anhöriga, HV har tjafsat om boxarna, HAN ringde och ville ses och jag sa nej, orkar inte svira ihop mig och se perfekt ut, jag är för fasen gammal i dag så låt mig vara :rage: :arghh: :meh:
Hunden är utan tratt och bandage och är inte nöjd :confused: :banghead:
Måste tvätta och bada hund tills i morgon men orkar inte. :meh:

Ska åka och pussa på unghästen :love: om en timme, hoppas dagen blir bättre efter det :cautious:

Kram!

Jag funderar på att sova en stund. Inte för att jag är trött, trots att jag var vaken till 4.15 imorse och sen gick upp 9.20, utan för att det är så himla härligt att eftermiddagssova i soffan :p

Funderar på att gå och handla.

Vaknade kl 6.15 i morse, alltså 5.15 vintertid. Min hjärna måste vara koko. Jag hade ställt väckarklockan en timme senare (kl 7) så sömntimmarna skulle bli som vid vintertid men nädå, hjärnan håller inte med. Den kanske ställde om sig automatiskt som telefonen. :idea:

Vad trött jag blir, skulle hänga årets första tvätt ute på vindan,då har en hel påse med klädnypor fått ben under vintern..............:banghead:

Nu är Zelma hemma! Hon är trött, har ont och är förbannad men hon är hemma :heart

17523273_10155207658784066_3687620977937622549_n.jpg

Hemma igen, kroppen är lika förbannad som jag är på folk som inte kan/vill göra sitt jobb.
Jag kan inte tycka att det är okej att avspisa en kund genom att kasta på luren i örat för man inte får ihop en hög med siffror som kunden(jag) upprepar 4 gånger och i olika kombinationer för att försöka få personen att fatta, jag ringde igen och talade med en annan och vips klart på mindre än 1 minut.
Hur svårt kan det vara för en del?

@dobbis har varit med mig i tanken i matbutiken men det blir inga våfflor här, attans dig att fresta mig så!
Köpte inga ägg (tveksam om dem som finns räcker?!) och köpte torrmjölk/skummjölk eller vad det heter för att få med mig det jag var tvungen att ha hem, någon som vågat testa göra våfflor på det? :o:angel:

Jag ska inte, jag ska inte, jag ska..låta bli, vägde mig igår och nej nej inga våfflor för mig nu, köpte inte en enda godisbit men broccoli och morötter nu ska jag vara duktig (jomen hej ett dygn kanske?) och dessutom få ordning på mina blodvärden som är hmmm tveksamma :banghead: less på att äta tabletter för det titt som tätt.

Ont i magen. Ätit både gluten och mjölk, får skylla mig själv :banghead:
Traskar till jobb just nu. Klart att det ska vara kanonväder när man ska jobba....

O_o Alltså jag har försökt jobba, men jag skriver kod och den funkar men jag har inge jädra aning om vad den gör (eller slutresultatet såg jag ju, en lampa ändrade färger mellan blått, grönt och rött....).
Det är ju fasiken alltid så när man skriver kod :cautious:

Man får ett resultat men har ingen aning om varför :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 784
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka