Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju dax att göra en avstämning på bostadsfronten för pippiarnaSka ta och fixa lite fågelholkar idag tänkte jag.
Mmmmmm så gottNu äntligen ska jag fixa mig våfflor![]()
Men lilla missen dåDe tror att hon har blivit påkörd. Höftkulan vänster bak hade hoppat ur.
![]()
Det där med att "helga vilodagen" är inget för dig va...Snart kaffe, hängt en tvätt med julgardinernästa i gång, plockat ur diskmaskinen och kört igång den med rengörningstablett,
Maken och sonen kom nyss hem från arbete på golfbanan och nu åkte maken och arbetade på arbetet...
Sen ska vi åka och äta lunch, handla fotbollsskor åt sonen, strumpor och kalsonger. Dottern lär väl behöva något hon också, kan jag gissa...
![]()
Och en kopp te efter en runda på cykeln. Kapade 26 sek på gårdagens tid på samma runda.Second breakfast efter en promenad på 10 km i det fantastiska vädret.![]()
Nja inte så mycket... Jag insåg att jag kommer att ha fullt upp hela veckan framöver, så jag försöker lägga en bra grund att ut gå ifrån inför veckan....Det där med att "helga vilodagen" är inget för dig va...![]()
Ja, så där alldeles extra gottMmmmmm så gott![]()