Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pfffsssst glöm det! jag kör raggsockor fortfarande. Nu räcker det med tokerier hörru!![]()
Vissa dagar funderar jag på att stänga av rumpvärmen i bilen på eftermiddagen, men ännu har jag inte gått så långt.Pfffsssst glöm det! jag kör raggsockor fortfarande. Nu räcker det med tokerier hörru!![]()
Vissa dagar funderar jag på att stänga av rumpvärmen i bilen på eftermiddagen, men ännu har jag inte gått så långt.![]()
Orkar inte laga mat,kanske läge för att ringa pizzerian ,så kan jag pumpa sommardäcken samtidigt.
Nästan konstant.Använder folk alltså den?Jag har 15-17 grader i min bil, året om.
Nästan konstant.Under vintern har jag 25 grader i bilen. Drar ner mot 20 på sommaren.
![]()
Använder folk alltså den?Jag har 15-17 grader i min bil, året om.
Jag hade frusit ihjäl![]()
Vinterdäck är för mesarSommardäck när det fortfarande är 30 dagar + kvar av vintern? Kommer minst 2 snöoväder till i västragötaland innan 1 maj + alla morgnar/nätter med ishalka ...
Jag hatar att frysa.Åh jösses, jag får ångest bara av tanken![]()
Jag hatar att frysa.![]()
Ursäkta men vad har du för spännande kroppstermostat?Jag har dragit ner värmen hemma och funderar på sommartäcket (tunnaste möjligt) snart. Det blir alldeles för varmt inne under natten.
Vissa dagar funderar jag på att stänga av rumpvärmen i bilen på eftermiddagen, men ännu har jag inte gått så långt.![]()
Därför att.... hör och häpna! Min häst är inte sjuk! Det har jag bara hittat på för att få styra och ställa i stallet!Hur motiverar hon att hon behöver just den boxen? Klart att du ska kunna ta in dina om du behöver det och då kunna erbjuda en box som funkar. Annars är det ju meningslöst.
Lyckost.Jag fryser typ aldrigÖnskar ibland att jag inte var konstant varm.
Jag lovar att berätta när det händer.