Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag mar illa :yuck: Tate ar uttrakad och forsoker fa igang Mandy att leka genom att skalla pa henne. Hon morrar och "talar" med honom medan mitt stackars huvud gar sonder da han glatt fortsatter sitt galla valp skall.:arghh:

Tittar på en extremt dålig film. The Babadook, ska föreställa en skräckfilm men den är sååååå seeeg!

Har precis ätit pepparkakor, kanske för många, nu funderar jag på att teckna eller måla lite.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 731
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 244
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
720
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka