Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ur rent praktisk synpunkt kunde det vara bra med tre-fyra män med olika inriktningar; städning, matlagning, snickeri, röjsågsarbete osv. Alltså, ett modest önskemål bara.
Ur rent praktisk synpunkt kunde det vara bra med tre-fyra män med olika inriktningar; städning, matlagning, snickeri, röjsågsarbete osv. Alltså, ett modest önskemål bara.
Nja, snarare ett ambulerande arbetskraftssystem, för min del.
Jag tänkte att han skulle få pendla.Jag vill heller inte ha man på heltid. Det räcker med valp på heltid.
Jag vill inte flytta härifrån och det är inte stort nog för ens mig, så kollektiv blir svårt. Mannen kanske kan pendla emellan oss tre? Då får han köra bil. Det brukar ju män gilla
![]()
Dialekten är underbar också. Nackdelen är förstås att pendlingen skulle äta upp så mycket av arbetstidenSärbons kommentar angående deltidsman var att ni borde som sagt kolla i Norrland. De är ju vana att pendla mycket till jobbet och så![]()
Jag har också städat, tvättat och diskat medan jag bukat. Det blir liksom uthärdligt att dra en repa med dammsugaren en kvart om man därefter pausar med buke en stund innan tvätten tar vid.Dammsugaren har fått lite motion. Visst är jag väl omtänksam?
Även tvättmaskinen och torktumlaren är igång och jobbar. Och jag tror sambon är på gång att sätta diskmaskinen i arbete också.![]()
Jag hade en "alltiett" förutom matlagning när min särbo levde, helt perfekt. Jag saknar honom fortfarande.Ur rent praktisk synpunkt kunde det vara bra med tre-fyra män med olika inriktningar; städning, matlagning, snickeri, röjsågsarbete osv. Alltså, ett modest önskemål bara.
Jag hade en "alltiett" förutom matlagning när min särbo levde, helt perfekt. Jag saknar honom fortfarande.
Det allra bästa är ju när någon annan gör jobbet.Jag har också städat, tvättat och diskat medan jag bukat. Det blir liksom uthärdligt att dra en repa med dammsugaren en kvart om man därefter pausar med buke en stund innan tvätten tar vid.
OBS! Inte så uthärdligt att jag är beredd att förkasta den ypperliga idén med ambulerande jourmän!
Just det! Fast en del både kan och vill jag göra. Men hushållsarbetet överlåter jag helt!Det allra bästa är ju när någon annan gör jobbet.![]()
och jag har startat diskmaskinen och utfodrat BARN...Jag har i alla fall startat tvättmaskinen.....