Hahaha, du är ju lite knäppHaha, jag såg också sådana snöiga bilder igår. Det gjorde att jag inatt har drömt att det snöat och jag minns hur lycklig jag var![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, du är ju lite knäppHaha, jag såg också sådana snöiga bilder igår. Det gjorde att jag inatt har drömt att det snöat och jag minns hur lycklig jag var![]()
Men va? Är du i mina trakter? Coolt!Ligger på en säng i ett getto i Uddevalla. Jag och min vän köpte mat på my way, de hade massor att göra och glömde först min mat helt och när vi kom hem hade de inte skickat med något ris![]()
Om du hittar någon som säljer kan jag också vara intresserad. Inte just nu kanske då mitt liv äntligen lugnar ner sig ett tag nu i och med att barnens aktiviteter minskar i och med sommarlovet. Men till hösten så..Iväg och göra ett guideuppdrag vid lunch. Efter det en stund på ett annat extraknäck. Försöka, och försöka orka, städa lite. Till kvällen konsert i kyrkan med en kär vän.
Jag som tänkt jag skulle ta en hemmahelg.Den där städningen är förtvivlat behövlig.
Dessutom MÅSTE jag städa i gästhuset eftersom en bekant ska tapetsera köket åt mig nästa helg. Då måste blomskräp och damm vara borta så det går att jobba där. Jag vinterförvarar blommor där så det är rejält skräpigt. Behöver riva ner en tapetvåd jag satte upp och ångrade för den var så ful också. Samt slipa lite ovanför fönstren.
Plus att jag behöver vila.
Nån som har 48-timmars dygn till salu? Jag bjuder bra.
Jag skulle vilja ha både dräng och hushållerska. Vad bra det vore. Tänk att kunna hjälpas åt. När jag nämnde det till en kompis, sa hon att jag skulle skaffa en karl. Tror ni att någon skulle nappa på en kontaktannons i stil med:Iväg och göra ett guideuppdrag vid lunch. Efter det en stund på ett annat extraknäck. Försöka, och försöka orka, städa lite. Till kvällen konsert i kyrkan med en kär vän.
Jag som tänkt jag skulle ta en hemmahelg.Den där städningen är förtvivlat behövlig.
Dessutom MÅSTE jag städa i gästhuset eftersom en bekant ska tapetsera köket åt mig nästa helg. Då måste blomskräp och damm vara borta så det går att jobba där. Jag vinterförvarar blommor där så det är rejält skräpigt. Behöver riva ner en tapetvåd jag satte upp och ångrade för den var så ful också. Samt slipa lite ovanför fönstren.
Plus att jag behöver vila.
Nån som har 48-timmars dygn till salu? Jag bjuder bra.
Jag har en skobutik i husetMassa bagerier/cafeér/restauranger inom 100 meter typ. DET ÄR KAOZZZZZ och inget annat
Blir Biggest Loser nästa säsong
![]()
Låt oss annonsera tillsammans.Händig man sökes för hushållsarbete och vissa utomhussysslor. Särbo. Skild ekonomi försåvitt du inte är stormrik. Svar till Hoppfull.
Vi kanske kan dela samma man? Liksom gemensam vårdnad, två veckorsschema. Du kan få hela sexbiten, i alla fall till en början. När jag är utvilad igen kanske jag ändrar migLåt oss annonsera tillsammans.
Jag lägger till -bra på sex.
I övrigt är kraven de samma
Trodde det var @WingatesNu är fanskapet rosa!
![]()
Jag har i alla fall startat tvättmaskinen.....