Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 555
Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos mamma i hennes sommarstuga, syrran med bebis var där och röjde... Herregud, jag vet inte riktigt hur illa det kan vara... Tre stora kassar med kläder, gardiner och dukar lyckades vi plocka ihop som ska till Erikshjälpen, två kassar med trasor tog jag hem till maken. Sen slängde vi väl typ 3-4 kassar med rent skräp...
Vi hittade saker som min kära mor bestämt hävdar att någon har stulit, dalahästar och lite annat små krafs, det låg ner packat i en låda i garderoben och min mammas kommentar var: "Vem har lagt dem där? Det måste ha varit de som stal saker som har lagt tillbaka dem... " :banghead::banghead::banghead::banghead:

Borde komma i säng, blir tidig morgon imorrn eftersom jag ska på loppisen. Räknar med att åka hemifrån strax vid sjusnåret. Loppisen börjar kl 9, men vill få upp allt i god tid. Har inte plockat upp kläderna än som ska med, får ta det imorgon bitti, orkar inte det nu.

Ligger på en säng i ett getto i Uddevalla. Jag och min vän köpte mat på my way, de hade massor att göra och glömde först min mat helt och när vi kom hem hade de inte skickat med något ris :p

Jag är trött, hungrig, ensam och vill träffa en människa som vill träffa mig men som inte har tid pga tusen olika saker. Bwah! :banghead:

Nu är fanskapet rosa!

13415654_1149394971789264_7291963676186984461_o.jpg

Såg precis ett filmklipp som visade hur det såg ut i Kiruna igår. Snö. Massor av snö.
Jag är SÅ glad åt att jag lämnat "långt upp i norr" (även om jag aldrig bodde uppe i Kiruna) och nu befinner mig i Sthlm. Aldrig norrut igen. Aldrig i livet!

Haha, jag såg också sådana snöiga bilder igår. Det gjorde att jag inatt har drömt att det snöat och jag minns hur lycklig jag var :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka