Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 554
Status
Stängd för vidare inlägg.
@bumpo - Instruktör försöker omvandla alla deltagare till "Beliebers" ...går nog sisådär :rofl:
Men i nästa jam-release tror jag det är TVÅ låtar med från JB. :eek: :cautious:
Kanske tur i oturen på så sätt att det "bara" blir en gg/v då..

Väntar på tvättmaskinen. Har fått till ett bra korsdrag så det är ganska skönt att sitta här med solen utanför fönstret.

Matpaj. Har ni några tips på smaskiga fyllningar? Har födelsedagsfirande här på måndag och tänkte göra ett gäng pajer att bjuda på, men jag känner en viss brist på fantasi.

Planen är i alla fall just nu:
Tacopaj (barnens favorit)
Broccolipaj med skinka
Kycklingpaj med soltorkade tomater, fetaost och basilika
Kantarellpaj med bacon och sparris

Skulle vilja ha någon mer.

Grönkål och mandel är supergott!
Googla grönkålspaj.

Purjolökspaj är en annan favorit.

Varit ute på en kort promenad med Annie, måste sära på de där två lite då och då. Annie bryr sig inte men Pigge blir hysterisk i hagen. Nu är båda hästarna ordentligt ompysslade och badkaret skurat o fyllt. Dags att duscha av sig snabbt och åka till jobbet.

Är man illa ute om man börjar sjunga på Justin Biebers låtar? Det är man va? :nailbiting::arghh:
(De är ju inte ens bra, tycker jag! Eller rättare sagt, de flesta låtarna från LM-passen är allt från ok till ungefär skitdåliga och "öh...hur tänkte de här?!" :rofl:)

Jag sjöng dear future husband (megan trainor) halva veckan. Där har du nåt att skämmas över. :nailbiting::D

@bumpo - Instruktör försöker omvandla alla deltagare till "Beliebers" ...går nog sisådär :rofl:
Men i nästa jam-release tror jag det är TVÅ låtar med från JB. :eek: :cautious:
Kanske tur i oturen på så sätt att det "bara" blir en gg/v då..
Någon beliber kommer jag aldrig att bli. :rofl: Npgon måtta på galenskaperna får det allt vara :p men nog kan jag uppskatta de lite nyare låtarna.
Spännande att lyckas klämma in två låtar ja. :D

Matpaj. Har ni några tips på smaskiga fyllningar? Har födelsedagsfirande här på måndag och tänkte göra ett gäng pajer att bjuda på, men jag känner en viss brist på fantasi.

Planen är i alla fall just nu:
Tacopaj (barnens favorit)
Broccolipaj med skinka
Kycklingpaj med soltorkade tomater, fetaost och basilika
Kantarellpaj med bacon och sparris

Skulle vilja ha någon mer.
Brukar det inte finnas någon laxpaj? :d

Tack för alla grattishälsningar :D

Jag kom precis hem efter en lång(!) promenad med en man som jag fått kontakt med på nätet. Det var länge sedan jag träffade någon som det var så rakt igenom kul att umgås med och vi hann väl knappt tillbaka till bilarna innan vi kommit överens om att vi absolut måste ses snart igen :p Bra början på dagen m.a.o. Nu äter jag glass!

Efter många om och men så är nu utsädet vägt och blandat enligt konstens alla regler och gödningen påfylld och som vanligt när man lånar en maskin så måste man laga någon timme först men äntligen är jag på gång !Blir nog 4 vägningar till innan åkrarna är färdiga !Gott med lite mat i magen så man orkar sitta i traktorn ett antal timmar.Åt nästan för mycket så det känns som en siesta vore på sin plats men det får bli ikväll !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka