Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matpaj. Har ni några tips på smaskiga fyllningar? Har födelsedagsfirande här på måndag och tänkte göra ett gäng pajer att bjuda på, men jag känner en viss brist på fantasi.
Planen är i alla fall just nu:
Tacopaj (barnens favorit)
Broccolipaj med skinka
Kycklingpaj med soltorkade tomater, fetaost och basilika
Kantarellpaj med bacon och sparris
Skulle vilja ha någon mer.
Funderar på hur man blir av med alla förbannade spindlar inneFår in hur mycket som helst
Är man illa ute om man börjar sjunga på Justin Biebers låtar? Det är man va?
(De är ju inte ens bra, tycker jag! Eller rättare sagt, de flesta låtarna från LM-passen är allt från ok till ungefär skitdåliga och "öh...hur tänkte de här?!")
Någon beliber kommer jag aldrig att bli.@bumpo - Instruktör försöker omvandla alla deltagare till "Beliebers" ...går nog sisådär
Men i nästa jam-release tror jag det är TVÅ låtar med från JB.![]()
Kanske tur i oturen på så sätt att det "bara" blir en gg/v då..
Jag kontrar med 'Blurred Lines' jag. *ryser av obehag*Jag sjöng dear future husband (megan trainor) halva veckan. Där har du nåt att skämmas över.![]()
Jag hade faktiskt funderat på grönkål. Men så kom lillungen och sa att hon ville ha västerbottenspaj, så det får bli det istället.Grönkål och mandel är supergott!
Googla grönkålspaj.
Purjolökspaj är en annan favorit.
Brukar det inte finnas någon laxpaj?Matpaj. Har ni några tips på smaskiga fyllningar? Har födelsedagsfirande här på måndag och tänkte göra ett gäng pajer att bjuda på, men jag känner en viss brist på fantasi.
Planen är i alla fall just nu:
Tacopaj (barnens favorit)
Broccolipaj med skinka
Kycklingpaj med soltorkade tomater, fetaost och basilika
Kantarellpaj med bacon och sparris
Skulle vilja ha någon mer.