Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 554
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gratulationer på din dag @Red_Chili !
M98.JPG

Det behövs, har egentligen inte råd med ett besök hos verkstaden nu om de inte går igenom. :nailbiting:

Hur gick det? (kanhända du redan har svarat, men jag orkar aldrig läsa igenom det jag missar i tråden :o utan hoppar bara in igen på den sida det blir, oftast den sista.)

Var i samma sits som du och besiktigade bilen i veckan, som tack och lov gick igenom.

Första natten i nya lägenheten avklarad! Känns bra det här. måste bara skaffa ett köksbord och lite stolar, nånting att hänga kläder på i hallen och lite småfix.
Upptäckte att kylskåpet inte sitter fast, det var ju lagom lyckat. Får ordna det under dagen.

Nu ska jag väcka herr pojkvän och se om han vill äta frukost med mig här på köksgolvet. Sen ska jag hem till exet och hämta de sista grejerna. Och sen familjemiddag med pojkvännens familj. Ledig? Inte en chans!

Ytterligare en vidrigt varm dag. Känner mig som världens sämsta hästägare och mår ordentligt psykiskt dåligt av att inte kunna röra på vare sig mig eller hästen.

Just klar med morgon i stallet. Nu ska vi rida lite och sedan svänga förbi och titta till ponnysarna på betet på vägen hem. Hemma väntar bullbak och en massa matlagning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka