Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha råkade köpa ny systemkamera?????
det hade jag oxå behövt "råka" min börjar kännas lite trött! :cry:

Sitter å håller ett öga på hundarna, tog på den ena kisskydd med en nattbinda idag och kom hem och hittade skyddet på golvet och bindan i söndersliten, bara att hoppas att ingen svalt något! En disksvamp var oxå friserad :mad:

@Trott och @Snurrfian Telia har fått värmeslag eller blivit attackerade av måsar?

/hallonsaft fastnat lite i måsar nu, jag måste bryta den ovanan sanbbt :o:angel:
Han jag pratade med på Telia hade i alla fall IQ som en fiskmås... :angel: Han tyckte att det skulle vara billigare för mig med fiber.. Varpå jag frågade om Telia drog ut det kostnadsfritt :idea: men han trodde inte det... :meh: Om jag hade tillgång till fiber så skulle jag väl använda det istället för den här låga skithastigheten? :banghead:

Våld i nära relation har varit dagens ämne på utbildningen. Inte många nyheter men intressant var det ändå. I övrigt gott snack med T och övriga kollegor.
Nu har jag precis lagt upp annonser på lite barnskor och -leksaker. Hoppas få det sålt :)

Sitter och funderar på varför jag har vad som ser ut - och känns - som brännäsleknottror på tårna och högra armen...? Kan inte komma ihåg att jag varit på vare sig brännässlor eller glasfiber. Mysko. O_o

Tror att jag ska sätta mig på trädäcket och spela yatzy och läsa en bok. Vill egentligen kolla på Sveriges hockeymatch tillsammans med sällskap ikväll men T och hans två hotellkompisar skulle minsann bara kolla på matchen på hotellet. Dålig stil!

Känner mig nöjd med dagens arbete. Bloggarna som fick väskor har varit ute och rört på sig och gör alltså mitt jobb medan jag sitter i parken med en flarra rosé och jordgubbar :laugh: Allt funkar med list och mutor ;)

Senast ändrad av en moderator:
Flyttat växter från en rabatt till en annan. Vet inte om de kommer rota sig eller ruttna, men var tvungen att flytta dem. Imorgon ska jag handla gräsfrön.

Borde egentligen äta något eftersom jag de senaste 30 timmarna har ätit två ProPud. Nåja, får väl hoppas att jag isf tappar i vikt också :p

Surar över att telia höjer priset och konstatera att de inte kan erbjuda mer än vad de gör innan prishöjningen...:rage:
Håller med, sitter också här med deras nytt pris-info framför mig :rage::rage::rage:
Å vi bor såpass på landet att det inte går att lita på luftburet nät + att det markbundna är uselt (vi har fått på nåder 2 Mb... ) och vi kan välja mellan Telia och Telia :mad::turd:

Är det bestämt nu att allt dåligt som sker är pga måsjävlar? :cautious:

Känns som en universell sanning :angel:

Jag har inget problem med måsar hemma. Att de finns i Malmö är liksom mer naturligt :p
Däremot var både barnet och hunden konfunderade i helgen när två änder promenerade förbi utanför vårt staket. Barnet ansåg det mycket olämpligt att de befann sig så långt bort från vattnet där de hör hemma. Hunden var nog mest nyfiken :p

Skulle vilja ha ett badkar just nu som jag skulle kunna fylla med iskallt vatten.
Mina solexem har blommat upp så jag ser hemsk ut haha.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka