Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kan testa att få under en slang och spola hett vatten en längre stund. Det kan få loss en hel del klägg och med lite tur räcker det så. Du kan förstärka det med att lägga bikarbonat i avloppshålet några minuter innan.

Bara ett tips !
Bikarbonat, citron sen kokande varmt vatten på.

:banghead::banghead: Om man är ansvarig för en stor tävling, så kanske man bör läsa innantill i inbjudan innan man hittar på egna regler... Helt plötsligt var mer än hälften av våra skyttar bortsorterade till distriksfinalen, trots att det står att alla ska gå vidare och att det är först efter distriksfinalen som endast de fem bästa går vidare...
Vad är det för tävling??

Så,nu har även jag inrättat mig i ledet,dubbdäck på ,luft koll och när jag ändå var på macken så lånade jag deras refraktometer och kollade frysgraderna, sen blev det byta av vindrutetorkare,påfyllning av olja,spolarvätska och lite rödsprit.
Så nu är jag klar för vinterväder :up:

Och hur gick det?
Sådär ont och trött yr i huvudet .Höll på att ramla ner från maskinen då jag bytte en glödlampa då hela skiten började snurra .så nu får det bli sängen några timmar så jag orkar jobba i morgon och får skita i promenaden då jag inte orkar

Tydligen är det golvbrunnen som inte hinner svälja allt vatten på en gång. :cautious:
Jag har samma problem med köksavloppet, sköljer jag disken under rinnande vatten så flyter proppen i disklådan upp eftersom vattnet inte hinner undan och felet här är ett sönderrostat avlopp ingjutet i betongen, hur fan tänkte idioten som gjöt in ett gammalt gjutjärnsrör i golvet och dessutom med bakfall? :meh:
Det ska bli skönt att sätta grävskopan i kåken och börja om på nytt för att renovera kåken här,,,,,,,,nää DET är totalt bortkastade pengar.

Jag ska släpa mig upp till övervåningen och tvätta håret. Lite oklart hur det ska gå till eftersom jag har ungefär 3% rörlighet i nacken :mad:

Min sadelkammare behöver en rejäl städomgång :angel:
Jag tror minsann att jag ska bita ihop och gå dit och göra en åtgärd (eller påbörja en iallafall) - det lockar inte det minsta :meh::wtf:
Men om jag mutar mig själv med ett glas vin så kanske det går... ;)
Wish me luck :p

På tåget på väg hem. Imorgon åker sambon igen, jullovet över. Kommer ses om 10 dagar igen, som vanligt.
Väldigt trött, ska vila resten av kvällen och imorgon. Onsdag och torsdag blir det mer jobb.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 227
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 427
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31