Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande hemma med förkylning. Börjar tröttna nu men jobbar man främst med äldre så vill jag inte gå till jobbet sjuk.

Surar lite över pissig dag, att mina betyg i de kurser som är klara blev lägre än jag hoppats på och att det bara är allmänt, kallt, drygt och jävligt idag :down:

Måste en sväng till affären.
Bäst att gå innan sambon ska jobba.
Har fått en läkartid på måndag så måste kolla hur jobbschemat ser ut.

Dricker kaffe, ska snart plocka i ordning lite här hemma men njuter just nu av lugnet. Eller lugn och lugn, Metallica på hög nivå så minstingen kan sova en liten stund till. 8 månader kvar tills vi måste träna bort att sova utan Metallica, tror inte att förskolan vill spela Metallica på hög nivå när de vilar :angel::D

Vad ska du operera?

Jag hade velat göra om näsan men är lite rädd att jag skulle vilja göra om allting annat oxå :angel:

Ska fixa ögonbryn med snitt-teknik!
Gjorde det för ngn vecka sen men det släppte ganska mkt så nu ska det fyllas på (och göras lite mörkare/kraftigare).
Området bedövas och sedan snittar de små "artificiella strån" med skalpell i huden, därefter läggs färg in i snitten. Det blir som en tatuering när det läker.

Sådär ja.. Nu fick jag en sur unge här hemma... Han skulle gå på bio med en kompis, men kompisen uppförde sig illa hemma hos sig så hen fick inte gå på någon bio. Men sonen förstod konceptet och jag har sagt att jag kan skjutsa honom och syrran på bio i morgon istället.

Området bedövas och sedan snittar de små "artificiella strån" med skalpell i huden, därefter läggs färg in i snitten. Det blir som en tatuering när det läker.
Häftigt ändå allt som dom kan göra!

Försöker bestämma mig om jag ska rasta hundarna som knappast vill ut för det är svinkallt å snöar eller duscha först eller dammsuga....

Ska göra lite mat och försöka få min 8 åring att åtminstone klä på sig. Han verkar ha vaknat på total fel sida idag, är otrevlig och vägrar göra någonting annat än att typ sura :meh::cautious:

Ska fixa ögonbryn med snitt-teknik!
Gjorde det för ngn vecka sen men det släppte ganska mkt så nu ska det fyllas på (och göras lite mörkare/kraftigare).
Kan du uppdatera det där med bilder? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 227
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 427
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31