en timme kvar innan jag kan gå ner till stallet och rida, hästarna måste äta upp sin lunch först. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, den där killen var med också. Jag trodde jag hade kommit över honom, men tydligen inte. Jag kände mig lite avundsjuk och utanför då han i princip ignorerade mig (hälsade inte och undvek mig, fick dock höra att han hade tydligen stirrat länge på mig när jag inte märkte) och verkade ha väldigt kul med sin tjejkompis. Jag ville också ha sån uppmärksamhet som tjejkompisen fick, och jag vill inte känna så här jag vill gå vidare och komma över det, men det verkar som jag fastnar och jag vet inte hur jag ska ta mig loss.
Jag hoppas på ett sätt att jag kommer få lite hjälp på traven snart, för jag löser det nog inte på egen hand.
Jag är dock glad över att de andra som var med var toppen, när vi satt och åt satt han på andra änden av bordet och i vår ände satt tjejkompisen. Hon är jättesnäll och jag tyckte på ett sätt att det var bra att jag fick chans att prata med henne utan honom.
Nåväl, får väl försöka förtränga det minnet och tänka mer på det positiva som hände under kvällen och hur kul det faktiskt var om man bortser från det. Varför förstöra en kul kväll och solen skiner även idag.![]()
Ja, den känslan är inte rolig alls. Jag tror det jag var avundsjuk på i mitt fall, var att han aldrig visade sådan uppmärksamhet offentligt när vem som helst kunde se mot mig, men med hans tjejkompis går det bra. Borde egentligen inte tänka på det, men det kändes lite som om han kanske skämts över mig eller något, då han knappt vågade krama mig på jobbet när någon kunde se, medan den här kompisen är det inga bekymmer. Vet inte om det kan ha något att göra med att hon har en kille redan medan jag är singel... nåväl avundsjuka är fult. Får se om jag lyckas ta mig över den.Sånt där är ju as jobbigt!
Jag dejtade en gång en kille i några i veckor (vi hade varit vänner ett bra tag), som dumpade mig för att jag började en gråta en kväll för att min far var sjukt deprimerad och jag förväntade mig ett telefon samtal när som helst att han hade tagit livet av sig. Men jag skulle tydligen vara glad att jag haft två föräldrar när jag växte upp(Att den andra föräldern var/är ett arsel spelar väl ingen roll).
Ett par veckor senare var vi på en grupp resa han arrangerat, inte nog med att jag tvingades spendera en vecka där jag inte komma undan från honom så stötte han frenetiskt och blev ihop med en annan tjej under resan. Det skulle ju liksom bara framför näsan på en också.
Mådde nog mest dåligt av att ha förlorat min vän och att ha missbedömt en person så grovt, men jag lärde mig väl någonting av det med. Han var definitivt inte värd miglyckades överleva två år till på samband kurs program med honom
![]()
Näe?Jag blir lite förvånad att det känns obekvämt att vara i fokus. Tänker att som lärare är du ju det jämt.
Kom med något nytt...Men jag är ingen vanlig panda..![]()
Ha! Jag har bajsat hela fem gånger idag, varje gång känns det som en diarré bajs men den är liksom nästan ok. Bara tarmarna som känns oglada. Så ja det har du rätt i![]()
En fjäril var ju nytt så jag kommer med detKom med något nytt...![]()
Du är fantastisk, vet du det?En hund, två hästar och en Hårboll motionerade, check!
Hinner förmodligen ta den andre Hårbollen på eftermiddagsrundan med vovve också.
Känner mig effektiv!