Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar ikapp på Let's Dance.

Idag har varit första trädgårdsdagen för i år. Jag har tagit bort fjolårets perennskräp och krattat.
Samt glatt mig åt första krokusen!
Det är så härligt när man äntligen kan börja fixa efter vintern. Jag har också gått runt i trädgården med sax och stort leende. Krokusarna är uppe och rosorna ser ut att vara i bra form. Irisar och tulpaner påväg, pioner och rabarber har röda nya små skott. Vitlöksblasten är nästan 15 cm. Livet när det är som bäst :bump:

När man är på för dåligt humör för allt. Personalen på Starbucks är fan skit irriterande.

Jag skiter i att jobba, nu går jag och köper grejer så jag kan åka ifrån det här skit stället.

MvH - asdåligt humör

och igår insåg jag att mitt Singapore nummer har blivit avstängt av ingen anledning alls. Så nu kommer jag inte åt mina pengar (banken skickar verifierings koderna till mobilnumret), så det blev inget bilköp idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 859
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka