Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 571
Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg att en cool klubbkid glömt att logga ut från facebook på min dator. Bytte naturligtvis profilbild till denna:
14995.jpg

Samt skrev en statusuppdatering om att livet inte är värt att leva utan irish coffee och Bonnie Tyler...
innan jag mkt barmhärtigt loggade ur ;)
:rofl: :rofl: :laugh:
Han kommer att älska dig. :laugh:

Alltså en del människor blir man ju bara så trött på :banghead:

Människan lägger upp videos på face nästan varje dag där dennes unge hoppar sin ponny. Så jag frågade till slut bara helt enkelt om dom hoppade varje dag? Varpå människan går in i försvar, blir arg och tar bort mig som vän på face och jag kände mest så här :confused:

Sitter och funderar kring jobb osv... Önskar att jag åtminstone kunde veta hur jag ska tänka så att det slapp bli en stor trasselboll av tankar som far runt i skallen.

Just nu lyssnar jag på Jackie Evancho och hon är ju en jätteduktig sångerska, men har hon gjort några egna låtar? Eller har hon bara covers på andras?
Försöker ignorera känslan av yrsel också, är en väldigt obehaglig känsla när det känns som att stolen nästan sjunker genom golvet (i brist på bättre förklaring) när man sitter i den

Kollar på onsdagens avsnitt av Sveriges mästerkock. I början ställs frågan om hönan eller ägget kom först. Det fick dottern att hamna i en filosofisk kris :p

Då kan jag meddela att hönan kom först, enligt en studie som framlades förra hösten (lite så där snabb info i P1 morgons vetenskaps inslag) behövs det ett särskild enzym (som endast fåglar kan producera) för att göra äggskalen, och utifrån den vetskapen har forskarna slagit fast att "hönan" kom före ägget.

Då kan jag meddela att hönan kom först, enligt en studie som framlades förra hösten (lite så där snabb info i P1 morgons vetenskaps inslag) behövs det ett särskild enzym (som endast fåglar kan producera) för att göra äggskalen, och utifrån den vetskapen har forskarna slagit fast att "hönan" kom före ägget.

Men var kom hönan då från? Iofs la väl dinosaurierna ägg.

Strax dags att sova. Stallet på morgonen imorgon och därefter praktik på mitt tredje VS på tre veckor. Detta VS har jag dock jobbat på förut eftersom det har suttit ihop med mitt första VS :)

Beräkningar beräkningar, alltid dessa jäkla beräkningar. Det blev 1 microfarad och 100 ohm. :cool:

Allvetare! Vad ska jag shoppa imorgon till min stackars mage som inte tycker om penicillinet? Jag mår illa, har ont i magen och besöker toaletten frekvent. Lär inte bli förstoppad om jag säger så.... Det får inte innehålla laktos eller heta fil.....

Funderar på Proviva men det kanske inte funkar mot detta?

Allvetare! Vad ska jag shoppa imorgon till min stackars mage som inte tycker om penicillinet? Jag mår illa, har ont i magen och besöker toaletten frekvent. Lär inte bli förstoppad om jag säger så.... Det får inte innehålla laktos eller heta fil.....

Funderar på Proviva men det kanske inte funkar mot detta?
Pepcid? Physsilliumfrön? Ris är lite stoppande och snällt mot magen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
889
· Visningar
34 385
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring