Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 571
Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag kände jag för att skriva något sådant, tror jag ska ha mens eller nåt för jag brukar aldrig kalla någon för sånt :yuck:

Sorry! Jag hatar ju själv sånt :banghead:
Har aldrig varit någon fan av smeknamn. Enda som varit okej har varit "gumman, älskling" av den jag varit ihop med. Annars är jag inte så förtjust i smeknamn.

Ska hämta en stor mugg nybryggt extra starkt kaffe och hoppas att det gör lite nytta, glömde jag säga att det var mörkrost med?
/hallonsaft försöker vakna/bli alert.

Jag känner mig nöjd över mig själv idag, tog den sista snusen igår, så idag var det slut. Fick lite huvudvärk i morse, men det har gått över. Inte alls lika farlig som förra gången, får hoppas det blir lugnt imorrn också. Hade tänkt sluta på riktigt och inte göra ett uppehåll...

Min unge idag :banghead::banghead::banghead: hon har inte velat göra något alls, trots att jag föreslagit massor av saker och försökt engagera henne. Inte heller har hon velat äta trots flera förslag och tillochmed tillverkande av chokladbollar. När kl närmade sig 16 började hon klaga på att det var en så grå dag :grin: men då fick jag ut henne till en lekplats ett tag iaf :up: sen fick hon vara hos morfar när jag hämtade mormor på stationen. När vi kom hem åt ungen apelsin. Då hade hon gått till morfar och hävdat att hon inte fått nåt att äta på heeeeeela dagen :banghead: :grin: :meh: Å maj gådd! :devil: Återigen, det är tur att hon är så söt :D :love:

Hehe, det är bara för att dagis inte öppnar förrän 7:30. De dagar dottern sover borta ringer den 5:20 typ, då är jag på plats en timme senare.
Är glad att jag inte har några barn, skulle nog bli svårt att pussla ihop med arbetstiderna. Börjar ju 6:30 och det tar ca 20-30min att åka till jobbet, å slutar 17:30 å 20-30min hem sen i bästa fall. :p

Oj vilka långa dagar du har! Jobbar du så varje dag?
Jobbar 4 dar i veckan så, sen är jag ledig en dag. Så gör normalt 40 timmar på 4 dagar, den här veckan har jag jobbat 50 timmar, men det blev enbart så för att det var kurs på helgen, men nu slipper jag kursena på ett tag, har ogillat att de legat på helgen och sabbat helgplanerna. :)

Har precis pratat med killen i telefonen nu, snacka om host attack (de klia ju i halsen , man kan ju inte klia tillbaka precis) ! Kul jag ska jobba imorgon nåja jag får sitta på kontoret och dom andraa får jobba ska bara gå upp 0630

Jobbar 4 dar i veckan så, sen är jag ledig en dag. Så gör normalt 40 timmar på 4 dagar, den här veckan har jag jobbat 50 timmar, men det blev enbart så för att det var kurs på helgen, men nu slipper jag kursena på ett tag, har ogillat att de legat på helgen och sabbat helgplanerna. :)

Aahh men det är ganska smart att jobba in 40 timmar på 4 dgr om man kan det. Så hade jag med velat ha det. Särbon jobbar så varannan vecka när han jobbar eftermiddag.

Jag är definitivt ingen "snuttan", tar stort avsteg från sådana smeknamn.
Madam, hästen jag hade exploderade om jag kallade henne "lilla nuttan", då sa det "SMACK" och så satt nån del av armen i garnityret på henne och blicken sa ALLT. :o
Fast det gick ju inte att låta bli att retas ibland. :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
886
· Visningar
34 241
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka