Vad i hela friden gör vi Del XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen och lyssnar på bok och är lekplats för den gröna kråkan..
Lyckads dra till nacken tidigare idag när jag satte mig ner :cautious: O_o Men den börjar skärpa till sig. Tänker inte göra ett skit förrän det är dags att ta in hästarna. De fick pedikyr idag och jag höll att frysa ihjäl. Unge Herr Slyngel var 100% SLYNGEL dagen till ära.. Han är stabil som en slinky typ och kan åla runt trots att alla hovar är precis där de ska och han samtidigt gör precis vad vi ber honom om.. :meh: Enligt pappren blir han fem i år, men guckan mellan öronen verkar fastnat på tre?

Karlar vet du :grin:

sitter och försöker avgöra om jag ska köpa ett par bruna eller svarta skor.
Gant Lydia i tobacco eller svart??
H E L P :nailbiting:

Tryckt i mig en stor påse chips med dip och tror migränen har lättat lite. Snart är det dags att ta in hästarna och krypa i säng.

Tänker att det KANSKE var lite onödigt att införskaffa ett par helt blindgalna solbrillor för 5 tusen lök men sköljer ner detta faktum med större mängder appassimento.
Har just bäddad för bror och fru som ska sova här i natt. Tänkte gå ut men chillar hemma under en filt framför tvn och eldar

varför är det så svårt med ett nytt användarnamn, fantasin står verkligen still. :banghead:
eller tja, jag har hittat några men nu har jag beslutsångest för vilket som blir lämpligast till ändamålet...

Just det. Jag ska hänga upp tvätt också. Och sätta igång en till maskin. Man kan tro att jag tvättar mycket men nej. Bara alltid två maskiner per gång. Typ.

Slutar med att jag sitter och googlar vissa av alternativet och kan styka dom när jag inser att det är befintliga ord och betyder något som jag inte står för. :nailbiting:

Jag borde nog sova lite skapligt idag. Kommer jag i säng före midnatt är jag mycket nöjd med mig själv. Imorgon väntar utsläpp av hästar, ridning tillsammans med ena ponnyns medryttare, hämta ut paket, dammsuga, förbereda lunch och ta emot min dotter :) Det före klockan 13.25 då min mamma bör anlända.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 907
Senast: Sonic76
·
Svar
1 986
· Visningar
54 820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser