@hastflicka visst är kroppen en häftig (eländig, knepig) maskin man förundras verkligen ibland när saker händer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det smakade inte särskilt asiatiskt, tog väl för försiktigt av kokosoljan. Och jag hade inte lingonsylt till!
Men vi provar väl igen en annan gång.
Det är så grymt orättvist.Sadan var jag ocksa ... innan jag fick hypothyroidismJag saknar tiden da jag kunde ata hur mycket jag ville sa mycket.
![]()
Haha, jag råkade få 8 h obegränsat med liv en dag när jag redan innan inte ville lämna soffanEller så har jag inget liv...![]()
Haha! Då skulle jag ha en massa semesterdagar att ta igen när jag har migrän. Jag är definitivt inte i skick att arbeta då. Men aldrig att jag skulle sjukanmäla mig för det - eller förkylning. Benbrott eller annat som kräver vård, däremot.Om man är så pass sjuk att man bedömer att man inte är i skick för sitt vanliga arbete ska/bör man inte ha semester för det är intjänad arbetstid.
Det var så jag menade @TessanJ , jag har tagit emot flera sjukanmälningar på folks semestrar och det är inte konstigt vare sig när jag tagit emot det som personalansvarig och inte har jag heller reagerat på det i mitt fackliga arbete.
Sjuk är sjuk och den gränsen känner man själv såklart.
Haha! Då skulle jag ha en massa semesterdagar att ta igen när jag har migrän. Jag är definitivt inte i skick att arbeta då. Men aldrig att jag skulle sjukanmäla mig för det - eller förkylning. Benbrott eller annat som kräver vård, däremot.