Jag tänker att det är typ benbrott som det kan vara bra att ha det för.
Typ ja, någon form av fysiskt trauma som kräver vård och rehab.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HahahaTur hon är så stor att det är lego och inte sån där "banka ner pinnar i hålen på plankan med sin egen fina hammare"
Har säkert ett fint namn men kliver man på dom kan eländet döpas till fula ord i höga toner och om någon nu funderar på att prova råder jag er att låta bli för ungen kan glatt svara tillbaka ordagrant och modern undrar vem som lärt hennes barn alla konstiga ord.
Min syster var inte det minsta imponerad på min pedagogiska utbildning till hennes barn![]()
Känner för att gråta.. nya mobilen är knappa månaden gammal och idag råkade skärmen få en spricka.. förbannade otur.
Hahaha
Avkomman i vardagsrummet för väldigt länge sedan. Gramse på gunghästen som tydligen varit olydig ryter hen
-stå still ditt jävla as.
![]()
![]()
![]()
Hahaha
Avkomman i vardagsrummet för väldigt länge sedan. Gramse på gunghästen som tydligen varit olydig ryter hen
-stå still ditt jävla as.
![]()
![]()
![]()
Jag har umgåtts med min symaskin en stund. Men orkar inte göra klart, det går bli imorgon bitti. Imorgon ska vi på medeltidsmarknad och tonåringen behövde nya kläder. Har haft tyget hemma typ 1,5 år, ändå sitter jag där i sista minuten, som vanligtNågon har strösslat trötta bukefalister över landet
Funderar på om jag ska gå och lägga mig nu....
Om man är så pass sjuk att man bedömer att man inte är i skick för sitt vanliga arbete ska/bör man inte ha semester för det är intjänad arbetstid.Nej, det var mer att du fick det tipset som jag reagerade på.
Bra fråga men jag hoppas du uppdaterar i hiss/diss tråden.Jag steker ett par överblivna potatisbullar. Fick för mej att pigga upp dem med en gnutta kokosolja i stekpannan. Tror ni det blir totalt oätligt eller bara vanligt äckligt?
@supersonic jag har lyckats få serveringspersonal att titta tveksamt på buffébord och när jag gick till ostbordet vill jag inte veta vad som snurrade i deras tankar.
Förrätt, varmrätt, efterätt*2 sen ostbordet och sen lite glass, sås och maränger som sköljdes ner med antioxidantdricka + kaffe till glassen.
Då var jag mindre än nu och nu är jag knappast överviktig, min fd. sambo bara flinade och sa att jag är dyrare i foder än hästen.
Mat är bra, energi behöver man ju![]()
Tittar på Samlare på TLC
Jag bara väntar på att det stabiliserar sig och det kommer nog en vacker dag på övre delen av kilona, just nu pendlar jag 10-14 kg upp och ner helt okontrollerat.Sadan var jag ocksa ... innan jag fick hypothyroidismJag saknar tiden da jag kunde ata hur mycket jag ville sa mycket.
![]()
Jag steker ett par överblivna potatisbullar. Fick för mej att pigga upp dem med en gnutta kokosolja i stekpannan. Tror ni det blir totalt oätligt eller bara vanligt äckligt?
Jag bara väntar på att det stabiliserar sig och det kommer nog en vacker dag på övre delen av kilona, just nu pendlar jag 10-14 kg upp och ner helt okontrollerat.
En gammal kompis frågade om jag var gravid vid tillfälle men nej jag hade bara nyligen ätit mat så magen putade rakt ut, tog inte illa vid mig alls och hon sa snabbt:-just ja du är ju sån sort och skrattade.
Det smakade inte särskilt asiatiskt, tog väl för försiktigt av kokosoljan. Och jag hade inte lingonsylt till!Bra fråga men jag hoppas du uppdaterar i hiss/diss tråden.
Båda är ju gott, ihop?