Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt värt att prova!Nu ger jag upp! Min jävla orkidé som jag köpte i onsdags har redan börjat torka ut (och nej jag gjorde precis det man ska göra). Den har redan tappat en blomma och stängeln är gul. Alltså nu är det slut.
Är det någon som vet något om citronfikus och hur lätt/svårskötta de är? Jag vill ha en hög men inte så bred växt som passar i höga fönster. De har en vriden sådan på Plantagen jag verkligen gillar men vill liksom inte att den blir som min systers fikus som hon har i en jättekruka på golvet
Eller att den dör efter en vecka. Den ska tåla att det blir varmt.
![]()
Helt värt att prova!
Gillar du att driva plantor från frön med?
Har inte ätit chips på 8VekorNu ska jag äta chips med dip och dricka Pucko.
Jag har för mig att jag såg en sån på.. Blomsterlandet (?) och de var inte gigantiska även om de var lite grova så det borde gå bra.Tyvärr inte, jag har helt svarta fingrar, ja om det finns något bortom svart så är det jag. Allt dör.Frön ska vi inte tala om. Ska ringa Plantagen imorgon och fråga om citronfikusen, gillar den verkligen, problemet är bara att släpa eländet hem till Bollnäs från Stockholm...
![]()
Jag har för mig att jag såg en sån på.. Blomsterlandet (?) och de var inte gigantiska även om de var lite grova så det borde gå bra.
Du borde kanske satsa på växter som bor i kaktusjord?
Har inte ätit chips på 8Vekor
Gud jag brukade äta två påsar varje helgÄr det något du får kämpa med så är det kanonbra jobbat!
http://www.hemtrevligt.se/husohem/artiklar/tradgard/20081107/grona-torrisar/ Här kan du nog hitta något som passar digMmm, jag gillar inte kaktusar även om de är idealiska naturligtvis.![]()
Oj, då har du jobbat bra! Hur ser suget ut? Jag har själv varit riktigt dålig på att sköta det jag äter sista veckan. Jag funderar ändå på att be maken ta med lite godis i morgon när han kommer förbi, om jag orkar. Hoppas att suget försvinner men det hade varit sjukt mycket lättare att klara dessa nätter om man haft något att tugga på.Gud jag brukade äta två påsar varje helg
Suget blev lättare att hantera när jag började må bättre. det var svårt efter separationen och skilsmässan men när jag insåg att jag hade visligen förlorat något så hade jag fått mitt liv tillbaka. Jag var inte längre en drönare. Jag var en individ med egna behov och möjligheter.Oj, då har du jobbat bra! Hur ser suget ut? Jag har själv varit riktigt dålig på att sköta det jag äter sista veckan. Jag funderar ändå på att be maken ta med lite godis i morgon när han kommer förbi, om jag orkar. Hoppas att suget försvinner men det hade varit sjukt mycket lättare att klara dessa nätter om man haft något att tugga på.
Även såna kan man lätt behöva flytta till soprummet.Jag har förälskat mig i citronfikusen som är S formadJäklar också.
Även såna kan man lätt behöva flytta till soprummet.
Hörde något rykte om det av någon, någon gång och någonstans
Garderobsblommor, ampelliljor och ogräs är sånt som kan gilla min omsorg
/hallonsaft som funderar på en egen fin plantering med maskrosor![]()
Jag har gett upp blombutikernas lögner om enkel att sköta, kräver ingenting, vem som helst kan ha precis denna växt bla bla blaa.Ampelliljor brukar det finnas gott om men de är för Nikita så de hinner inte självdö
Äsch hade verkligen hoppats på citronfikusen. Måste prata med Plantagen.
Jag har gett upp blombutikernas lögner om enkel att sköta, kräver ingenting, vem som helst kan ha precis denna växt bla bla blaa.
Sponsrat dem med för många kronor i onödan genom åren
Kör på konceptet köpa billigt på tradera eller tigga till mig skott/frön av folk, får se när alla lledsnar på mig. Min mor är tålmodig vilket jag tackar ödmjukast för![]()