Vad heter tv-serien/barnprogrammet?

SprinkleOfStars

Trådstartare
Försöker komma ihåg namnet på en tv-serie/barnprogram (tror jag) som gick för längesen. Den är tecknad och jag har för mig att det handlar om en vildhäst (hingst) och hans flock. Kan dock inte komma på namnet, någon som känner igen? tror den var ganska populär "på sin tid". Vet att jag läst om den här på Buke tidigare men sökfunktionen ger ingenting.

Försöker komma ihåg namnet på en tv-serie/barnprogram (tror jag) som gick för längesen. Den är tecknad och jag har för mig att det handlar om en vildhäst (hingst) och hans flock. Kan dock inte komma på namnet, någon som känner igen? tror den var ganska populär "på sin tid". Vet att jag läst om den här på Buke tidigare men sökfunktionen ger ingenting.

Finns en film om en vildhäst som heter Spirit: Hästen från vildmarken. Kan det vara den du menar?

De var mina favoriter också.:love:

Googlade (Wikipedia) och inser nu, 35-40 år senare, att Windy inte heter Windy i originalet utan Thowra. Och hans dotter Ritza heter Kunama.

Har fått en allvarlig chock och går och lägger mig! Alternativt öppnar en vinflaska.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag börjar inse att hur mycket jag än stretar emot, så kommer jag bli tvungen att gå tillbaka och tillbringa så pass mycket tid på...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
22 365
Senast: Kiwifrukt
·
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Lii
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 243
Senast: mackan
·
Äldre Hej allihopa! Då jag fick suverän hjälp att hitta en gammal svensk film försöker jag nu med en gammal barn/ungdomsbok. Den har tidigare...
Svar
5
· Visningar
652
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama