Vad heter muslit?

J

Juvelflickan

Hejsan!

Jag undrar om någon vet hela namnet på en musli?
Hehe.. Usch vad pinsamt men har verkligen glömt. Det är en lila påse och muslin heter något med "condition" tror jag... :crazy:
Någon som vet värderna också för att kunna räkna ut en foderstat?

Någon som vet värderna på Börjes alger också?

Jag är otroligt tacksam för svar!


"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Sv: Vad heter muslit?

Hittar tyvärr bara MJ: 11,5 , SmRp: 125 på spillers hemsida men på säckarna står värdena för Calcium och fosfor också.
 
Sv: Vad heter muslit?

conditioning & showing mix
oil. 4.25, protein 12.5, fibre 9.5, starch 25-30 %, energy as fed 11.0, vit A iu/kg 12500, vitD 1500, vit E 100.
Det finns även en som heter conditioning cubes
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hejsan allesammans! Som rubriken säger, jag har problem med karlledssprickor på min travarnordis som jag tävlar inom trav med. Det...
2
Svar
34
· Visningar
5 193
J
Foder & Strö Min pålla är lös i magen och det har blivit lite bättre, men inte helt efter att jag tagit bort muslin... Hon får 5 kg hö och...
Svar
14
· Visningar
1 061
Senast: Pigan
·
J
Hästvård Hejsan! Min häst är väldigt matt i pälsen. Jag undrar om någon vet vad detta kan bero på? Har hon någon brist på något? Har hört att...
Svar
4
· Visningar
1 831
Senast: pinky
·
J
Hästvård Hejsan! Jag har ett islandssto på 12 år. Hon får 5 kg hö/dag; 1 kg på morgon, 2 kg vid utsläpp, 1 kg när hon kommer in och 1 kg på...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: Juvelflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp