Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis en sådan tycker jag också det ser ut som. Jag har en inne fast här är de framför allt uteväxter. De gillar verkligen fukt, om de blir för torra dör tillväxten direkt. Inte plantan men alla nya skott.Jag tycker det ser ut som Aralia/Fatsia japonica. Den vill stå ljust men inte i söder/sydvästsol. Lätt fuktig jord, torka upp lite men inte torka ut mellan vattningar. Gärna duscha om den står i ett så torrt rum som kontor brukar vara.
Hmmm... Aralia (kanske).
Jag tycker det ser ut som Aralia/Fatsia japonica. Den vill stå ljust men inte i söder/sydvästsol. Lätt fuktig jord, torka upp lite men inte torka ut mellan vattningar. Gärna duscha om den står i ett så torrt rum som kontor brukar vara.
Mycket möjligt! Kan fota den bättre imorgon, så ni ser grenarna.Precis en sådan tycker jag också det ser ut som. Jag har en inne fast här är de framför allt uteväxter. De gillar verkligen fukt, om de blir för torra dör tillväxten direkt. Inte plantan men alla nya skott.