Vad heter hundar?

Det basta pojknamn for hund skulle vara Billy-Bob ... sedan galler det bara att hitta ett bra "call name". Det ... tontigaste? ... namn jag vet ar Billy-Bob och jag har traffat riktiga levande manniskor som faktiskt hette det. De bekraftade ocksa min uppfattning om namnet.:cautious:
Jag läste någonstans om ett förslag till föräldrar att blanda gamla och nya namn i ett dubbelnamn. Ett exempel var Lars-Liam. KAN du inte skaffa en Lars-Liam? Snälla? 🥹 Eller kanske en Bengt-Kevin? Kurt-Collin?

För många konsonanter. Skulle bara blir smeknamn av det.
Lite fånigt att döpa hunden till nåt annat än det reggade namnet och sen kalla den för ett tredje namn:rofl:
Fast när du ropar på han så ska du ha samma betoning på Ferdinand som hans mamma i Disney-versionen, liksom gå ner i moll på "nand" - det är så jag hör namnet :angel: :rofl:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 132
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 418
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 979
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar