Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mulle? Även om han får finna sig i att leva som skogsmulle, näe....Hmmmmm...
Nasse? (Om nu Frasse är upptaget så...)
Piglet? (Jag kände en rottweiler som hette Ior.)
Tillägg: svart/vit - Mulle!
Lätt bästa namnet.Katten
Vissa namn är lättare att ropa än andra. Harry är väldigt bra, Ture och Sture också. Ruben var inte lika lättropat. Kurt är också svårropat, blir Kuuuurt.
Välj något som ligger bra i munnen.
Maken lärde ena hunden vi hade att lyssna på "Shit bird"Han får skylla sig själv närhan (ev.) hamnar hos mig.
Min förra lyssnade på Gris också.
(Upptäckte det när jag gosade med honom och han blev riktigt glad när jag kallade honom gris)
Rumskamraten hade en katt som hette Råttan! Extra kul eftersom min katt fantasilöst kallades Kisse.Ja
Jag hade döpt den till Katten
Vi kallar Frasse för Gris. Eller rättare sagt Griiiiiiis.Han får skylla sig själv närhan (ev.) hamnar hos mig.
Min förra lyssnade på Gris också.
(Upptäckte det när jag gosade med honom och han blev riktigt glad när jag kallade honom gris)
Jag är så glad för din skull!Om allt går vägen är det om nån/några veckor en phalène hane på väg hit till stugan.
Han heter förstås ett långt och omöjligt, registrerat namn.
Så ge mig exempel på hanhundsnamn. Jag behöver massor att välja mellan. Jag ser nog vad han heter när vi möts, men behöver en namn-bank att ta av.
Det får mig att tänka på katten i filmen "Home". Den heter Pig.Ja
Jag hade döpt den till Katten
Åh, jag gillar Ferdinand! Fernando kanske?Björn och Krister tycker jag är dom bästa förslagen hittills!
Men kom på att Ferdinand kunde bli ett passande namn till en blivande skogsmulle
Skaffar jag en till hund lar det bli en tik ... som ska fa dubbelnamn ala sodra USA. Jag ar lojligt fortjust i Ada-Mae liksom Emma-sue Men da jag har massor med namn for mina hundar och jag hoppas verkligen ha Tate kvar nar den valpen kommer sa lar hon ocksa ha smeknamnet Sis ... Perfekt langd och ljud for traning.