Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade ju varit ett fantastiskt namn på en ny Buke-hund, ja!Jättemånga bra namn!!
Vissa bra behöver strykas pga folk i.min närhet. Närmaste grannen heter Gunnar. Det hade annars varit ett bra namn
Karamell, Toffee på samma tema.Jag, som personligen inte gillar människonamn på djur, hoppar in med lite andra förslag;
- Toker, Vilde, Kaos (om det är en liten bushund)
- Silke (om pälsen är mjuk)
- Kloker (om han verkar smart)
- Lakrits, Kola (om mycket svart/brunt i pälsen)
Jag håller inte med. Eftersom det första namnet som kom upp var Hurra, kanske Hurring kunde vara något, om inte annat för att du funderade på Gunnar.Jättemånga bra namn!!
Vissa bra behöver strykas pga folk i.min närhet. Närmaste grannen heter Gunnar. Det hade annars varit ett bra namn
Vänner till mig har en Lasse, men inte är det det vanligaste namnet precisLars, Lasse? Det har jag inte hört på så många hundar.
Finns ju en Lasse på forumet också.Vänner till mig har en Lasse, men inte är det det vanligaste namnet precis
Min eremitkräfta hette Sture. Jag har också en tarantell som heter Sven.Sture tycker jag är ett fint "gubbnamn"
Finns ju en Lasse på forumet också.
Nej @tanten Sixten låter du bli tack så mycket för det är Bebis namn.Åh, vad härligt! Så glad för din skull!
Göte
Egon
Ove
Valter
Svante
Alfred
Helge
Folke
Torleif
Knut
Sixten
Rune