Vad heter hingsten?

L

Lavendel

Hej!:)
är det någon som vet vem denna underbara hingsten är?
Har sett att bilden förekommer på många ställen , men har inte kunnat hitta några uppgifter om vem hingsten är.

J*vla bilder asså, ngn som vet hur man gör:(

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad heter hingsten?

Först måste du lägga ut bilden på tex pixbox och sedan högerklocka på bilden där, kopiera länken och klistra in här. :)

hej igen allesammans;)

förlåt att jag inte skyndat tillräckligt, men nu ska jag se om det går bättre med uppladdningen. Om det inte skulle funka så kommer en liten beskrivning av honom här:
Googla "hestur" (tror det är det) och scrolla ner till bilden av en galopperande snövit hingst över grönt bete med blå himmel till bakgrund. Den bilden går inte att gå miste på;) Känner någon igen hästen får ni hemskt gärna berätta vem det är:laugh:

Menar du den här?

hestur.jpg

Ja det gjorde du visst :D

Völdigt fin, men jag vet inte om det är någon kändis

Japp, thats the one;)

Nej, jag tycker heller inte det verkar som han är ngn kändis direkt. har aldrig sett honom på tävlingar eller dylikt. Men tycker han ser urhäftig ut, så det hade varit kul att få veta namnet.

Äntligen!;)
Tack så mkt för hjälpen.
Gick in å kollade på WF, men han hade inte så värst fina poäng på gångarterna eller exteriören, det var lite synd.
Fast han är ju fin så det räcker till och blir över:laugh:

Haha jag kände på mig att det var Kapall du menade, han är ju lite av en mediasnubbe nu för tiden ;)

Jag känner till honom väl. Jag jobbade på gården som ligger granne med den som han står på och vi var ofta ute och red med dem eller hjälpte till att fodra deras hästar. Kapall var då fruns häst, men nu har han blivit en av barnens häst. Men tyvärr måste jag göra dig lite besviken, han är inte alls lika hänförande när han är smutsig och långhårig:p

här är han på kurs med dottern på "min gård"
rei%C3%B0namskei%C3%B0%20birna%20074.JPG

En granntjej som lånat honom på kurs här
rei%C3%B0n%C3%A1mskei%C3%B0%20121.JPG

Kapall är varken särskilt vacker eller flott, men han är väldigt söt och har ett helt fantastiskt lynne. Jag kunde binda upp ett sto bredvid honom utan att han höjde blicken från sin plats där ägarinnan bundit honom medan hon var uppe på kaffe:D

hej, jo när jag googlade Kapall fick jag upp en hel del sådana här bilder. Men trodde inte att det var han:eek: Jag trodde det var en avkomma till honom!
Antar att jag föll för utseendet igen:D

vilken tur att det fanns så många personer här inne som kände till honom, annars hade det inte varit lätt att få reda på sådana här saker:)

Vilken skillnad p åhäst ha ha ha men han var riktigt läcker påde första bilderna..Det finns en sån hingst i Norge som är snäppet snyggare.:love:

KL.

Men säg den vita häst som är alltigenom ren och vacker i pälsen under höst och vinter.....jättevackra bilder, jättefin häst och jag tycker han verkar supertrevlig som kan gå med ett litet barn på ryggen. Han ser ut att vara en trevlig ridhäst, som dessutom är vacker....varför klanka ner på honom...Låter som att alla här inne har hästar som är bättre??

/Sara som vaknat på fel sida....

Haha! Kan hålla med om att det är imponerande att han är så snäll med barn. Skulle gärna se honom på någon ridbild med en riktigt duktig vuxenryttare! :idea:

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 606
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
503
Senast: Nikan
·
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
440
Senast: Krålus
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
629
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka