Vad heter den serien?

Fibusen

Trådstartare
Gick ju en serie nyligen om folk som skulle föda barn,tror det var en svensk serie,tänker bara på barmorskorna,men det är inte den jag menar! Vet att det startades en tråd här om nån pappa (?) som var så konstig när hans fru skulle föda barn,skulle så gärna vilja se det!

Sv: Vad heter den serien?

Konstiga pappan är det i den engelska serien som går 21.00 på onsdagar på Kanal5 "livet på BB"

Sv: Vad heter den serien?

jag har inte sett nån tråd om det men menar du idioten som låste in mamman på toan, och skämtade om hennes stönanden bla?

Isåfall var det Livet på BB

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 967
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 361
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama