Vad har tagit åt han???

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Sissan

Från att sovit bra på nätterna med två "fikastunder" så har han nu börjat vakna titt som tätt bara för att skrika nån halvtimme så där bara för att.. Från att ätit bra varje mål så vill han knappt äta mer än sånt som är gott... Roa sig själv är inte heller så poppis nu längre- han vill va och ha full koll på mamma hela tiden!!
Jag håller på att bli knäpp!!!:eek:
Han har nyss fyllt 10månader...
 
Sv: Vad har tagit åt han???

Låter som separationsfasen,min är precis likadan,fast den kom runt 10 månader istället för 8 som bvc sa.
Dessutom äter han som en kratta också för tillfället.

Inga tänder på g? Det blir de ju också lite gnälliga och klängiga av?
 
Sv: Vad har tagit åt han???

Han har fått 5 tänder utan att pipa av de så jag tvivlar på att det ska vara några såna... Kom ju mer eller mindre över en natt detta ju... Ja faktiskt ganska precis en vecka innan han blev 10 månader...
Hur gammal är då din så jag får veta hur länge det tänker hålla i sig....??:angel:
 
Sv: Vad har tagit åt han???

Han är 11,5 månad,och började väl som din runt 10 månader,skulle ha stenkoll på vad jag gjorde och tappade dessutom aptiten,det enda han säkert äter är potatis,potatis och mer potatis med korvstroganoff...Halvroligt,inget annat passar herrn,det är nog bara att stå ut tror jag :angel:

Sömnen går i perioder,inatt är en sån skitnatt då han bara måste vakna och hojta för att se vad jag gör,gärna varje timme :crazy:
 
Sv: Vad har tagit åt han???

JIPPIE!!!! Jag slipper sova några månader till, jag behöver bara mosa frukt och koka korv i några månader, behöver inte stänga toadörren på några månader.... :bump: :banana:
Nä nu tror jag att jag ska stoppa i hörselpropparna och sova några minuter....:angel:
 
Sv: Vad har tagit åt han???

Exakt,vem behöver sova? koka korv och mosa frukt är väl eneklt,och gå på toa med dörrn stängd gör vi bara på söndagarna här (pappans dag)

Livet på en pinne det... "optimist" :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 101
Senast: Hazel
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 237
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Har en unghund på snart ett år som jag tyckt haft stabil och bra mentalitet. Van med barn, lek och lite högljutt. Visserligen tränat men...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Harrysen
·
  • Artikel
Dagbok tog på både "blåsan", psyket och kroppen.... Men nu är både telefon och dator inkopplat på wifi.... sovit gott i natt. Arlanda hade...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp