Vad har ni

Sv: Vad har ni

Just nu har jag bara tomt i akvariet inte ens nått vatten, fiskarna är på semester hos pojkvännen ;)

Jag har två Achatina Fulica och en Iredalei just nu, sen kommer jag tillfälligt ha tre snäckor om några dagar som jag hoppas är Achatina Achatina där en månad tills de får eget :D

Jag har 1 sorgmanteltetra, 2 sugfiskar, 2 kardinaltetror och 2 viltfångade fiskar(yngel) skulle gissa mört eller aborre...

Hehe och på svenska är det...? :o
Inte så hemma på detta...

Jag har tre fjärilsciklider och två malar som ser ut som pennfiskar... :D Och växter förstås!

har intget akvarium men vill ha ett! Min kompis hade en gädda och två abborar i de ena... i de andra har hon någon öring :banana:

Har ett litet akvarium på60 liter där vi har ca 30 svärdbärar-yngel ett par glödtetror & en mal & även ett akvarium på 120 liter där det bor 2 vit & svartrandiga scalarer, en svärdbärarpappa (& fyra av hans små barn som vuxit sej ganska stora) Sedan är där 2 algätare (malar) & ett dussin tetrisar :D

Jag har två söta vattensköldpaddor :)

/Donald duck

I det lilla har jag fyra guldbarber och en kuhlii-ål, det stora (120 l) väntar, fortfarande :o , på att få bli ihoplimmat/lagat så guldisarna kan flytta in.. :banana:

Har malawiciklider.

I ett 540liters.
-5 st lombardoi
-6 st Röd Zebra
-6st Hongi
-6 st Auratus
-2 st mal

I ett 160liters.
-19 st Röd Zebra yngel

I ett 30liters.
-ca 25 st hongiyngel

vi har två akvarium,men den ena har jag avslutat pgr av gubben inte tog hand om det,mitt akvarium står ennu,
i den har jag eldbuksciklid 3 par,en prinsessa av burumbi ciklid,
4 rödmunstetror,
2 pleco
1 prickig knorr
2 gummiålar,en hona och en hanne,honan är gravid,ca 4 månader på väg tror vi,dom går ett år.
nån till brunalgätare
och en guppy som har överlevt cikliderna.

Gubben har ett enormt saltvattenakvarie och där i finns det Nemosar och många vackra fiskar + en massa koraller, räkor, sjöstjärnor, snäckor.
Väldigt vackert

Han höll på m ciklider förut och dom var ganska tjusiga också men akvariet i sig var tråkigt då dom inte gick att ha med växter.

Vi har 3 tomma akvarier nu då vi enades om att skulle han ha saltvatten så fick det räcka med ett - gud va skönt att få tillbaka vardagsrummet - försök att möblera runt ett 550 L akvarie.

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 156
Senast: Efwa
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
558
· Visningar
13 071
  • Låst
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
91 815
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 664
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama