Vad har ni märkt för skillnad på er kanin när den blivit äldre?

S

super_fantan

Vad har ni märkt för skillnad på er kanin när den blivit äldre?
Jag har 2 honor som nu är 5 år gammla.
Den ena kanin var från början och upp tom typ 2 års ålder väldigt kaxig , typ sprang fram o kraffsade på allt hoppade upp på en osv. Nu är hon inte lika vild längre men annars är det ingen skillnad.
DEt andra kanin har varit väldigt rädd av sig men nu är hon mycket mer social och trevlig. Sen äter de mer hö:rofl:
Men gamla och gaggiga är dom absolut inte:p

Sv: Vad har ni märkt för skillnad på er kanin när den blivit äldre?

har en hanne på 7 år han är allmänt sällskapligare och så har han blitt MYCKET piggare lite udda kanske :p

Men fem år ÄR ju inte så gammalt heller, så det är väl inte konstigt att dom är "gamla och gaggiga"? :p

Jag hade en kanin när jag var yngre som var en riktig vilde. Den attackerade hundar, klättrade i träd och grävde upp telefonledningar.
När den blev lite äldre, typ 4-5 år blev den dock mkt lugnare och mer gosig av sig. Ville gärna sitta i knäet på mig flera timmar, vilket den inte hade ro att göra innan.

klättra i träd... WOW :bow::crazy:

Min kanin blev lugnare och mer kelig när han började bli äldre. Kunde ligga helt stilla och blunda när jag kelade med honom och det gjorde han aldrig när han var yngre, då var han inte så kelig av sig :p

Hon är mera keigare och vill ha matte för sig själv:love:.
Hon jagar ut andra djur till dörrkanten, så står hon där och kollar så det riktigt har gått ut ur rummet och inte kommer tillbaka:)

Men hon är inte gammal än:o

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 627
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 458
Hundhälsa Är det vanligt? Tik som fyller 10 i Januari. Tidigare löp så har hon blödigt väldigt mycket första veckan nästan, men nu är vi inne på...
Svar
7
· Visningar
2 115
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama