Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är i lite liknande läge med arbetsgivare som har svårt med att höja lön. Samtidigt är det svårt att få tag på den kompetens som behövs.Jobbar inte just nu men jag hade 25 000 för provkoordinator på ett lab. Borde ha haft 35k. Efter två år av varken rimlig löneförhöjning eller fast tjänst trots upprepade förfrågningar och personalbrist så sa jag upp mig, ha det så skoj med mer personalbrist .
Är i lite liknande läge med arbetsgivare som har svårt med att höja lön. Samtidigt är det svårt att få tag på den kompetens som behövs.
Känns lite bittert att den som kliver in efter mig med stor sannolikhet kommer få den lön jag hade velat ha för att stanna.
Hur lång är utbildningen?35 har jag. Både nöjd och inte nöjd, nöjd pga helt okej men missnöjd pga mitt yrke har oerhört låg lön i jämförelse med andra yrken som kräver lika lång utbildning. Nån hade räknat på att bibliotekarier fick jobba tills de var 89 år gamla för att utbildningen skulle löna sig. Peppigt!