Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som rubriken lyder, vad har ni glömt att träna med er hund? Kom på igår att jag mer eller mindre helt glömt att träna kontaktövningar med Minn. Hon är snart 2 år med det är ju aldrig försent att börja
Jag tränar inte inkallning eftersom jag aldrig har hunden lös. Jag låter hunden tigga eftersom det inte är så farligt enligt mig ( hunden stirrat bara), min hund älskar människor och ska hälsa med att hoppa, dock så skyller jag det på folk som hälsar eftersom hunden alltid är i koppel pga stark jaktlust.
Boss är den enda jag har som har åkt kollektivtrafik... Frodo och Ale är ett levande alarmsystem när det rullar in bilar på gården, men det kan jag tycka är okej eftersom det gör att vi är skonade från både Jehovas och tjuvar.Som rubriken lyder, vad har ni glömt att träna med er hund? Kom på igår att jag mer eller mindre helt glömt att träna kontaktövningar med Minn. Hon är snart 2 år med det är ju aldrig försent att börja
När har man nytta av det? Enda gången nånsin jag kan komma på, för min egen del, är på mentalbeskrivningar.Kan inte komma på något som jag direkt glömt... däremot tycker jag många missar att lära hunden att kampa och leka med andra än matte och husse!