Sv: Vad har ni för ston? *dags för update*
Jag har tre ston:
1. Sv.Hbl e Magritte-Anart-Callaghan-Cosmos xx, f-91. Tävlad 1,45 - 1,50 hoppning, plac 1,30-1,40. Blev tredje bästa hopphäst på kvalitetsbedömningen med 8-8-8-8-8 exteriört, 8-8-8-9 på gången och 9-9 i hoppning. Har meriterat möderne, tillhör stofamilj 13, syskon som tävlat 1,60 hoppning (syster med RS Isac). Är triangelmärkt pga skada i ena bakbenet. Är nu dräktig med Corlensky G, beräknad att föla den 14:e april. Ska betäckas om med antagligen Careful, beror lite på vad det blir för något hon får nu..

Ev blir det Corlensky G igen!
2. Sv.Hbl e Falleur-Gaston-Jumper-Cosmos xx, f-93. Tillhör stofamilj 1. Har inte tävlat själv och är tyvärr inte visad. Har en 3-åring efter henne som jag tror väldigt mkt på! Är inte dräktig i år, tog sig inte förra året.

Ska antagligen betäckas med Haydn.
3. Sv.Hbl e Cortus-Ceylon-Pompe-Hurricane xx, f-98. Tillhör stofamilj 5, Hoby. Har meriterat möderne, syskon som har startat Msv dressyr och fälttävlan plus även 1,45 hoppning. Är visad som tre-åring, fyra-åring och fem-åring. Som bäst har hon fått 8-8-8-6-6 exteriört, på gången 6-6-7-7 och i hoppning 6-7. Hon har varit sen av sig plus kanske inte jättebra tränad inför testerna..

Tror mkt på henne dock, är tävlad upp till 1,00. Är utlånad nu och tävlas/tränas. Planen är att hon ska gå 1,20 i år. Kommer att ta föl på henne, men först ska hon tävla! Jag hinner inte tävla henne själv då jag har småbarn.