Vad har ni för Kavaj/ kavajer?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Escada
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 905
Sv: Vad har ni för Kavaj/ kavajer?

Jag har en marinblå kavaj som jag köpte i Börjes monter på Scandinavium förra året.
Den är väll helt okej appropå den nivån som jag hålls på fn. (Klubb, inbjudningstävlingar
samt enstaka lokaltävlingar.)

Men jag ska köpa mig en finare kavaj sen, blir förmodligen en marinblå. Lutar väll åt någon från Pikeur eller ev. en Victor Hugo Dressage. Dem dära Frantasi kavajerna var också riktigt snygga! Och så finns det en typ fiskbensmönstrad från VH som är snygg,
tycker även "popeye´s" kavaj var snygg! Men rider man dressyr så är det väll snyggast med en som är lite mer diskret - därav så får det lov att bli en marinblå...

Eftersom senaste gått sönder så får en kavaj jag hittade på Gina Tricot tjänstgöra fram till jul. Sen blir det en victor hugo.

Jag har en svart kavaj av märket Piaff. Tycker den är riktigt fin.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 598
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej hej! Jag letar sidepull just nu och undrade om det här hade någon hävstångs effekt? Förlåt i förväg om det är en dum fråga😅
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 463
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka