vad har ni för hund?

H

_Hanna_

är lite nyfiken vad folket här på buke har för olika hundar..
själv har man en brun mellanpudel hane :love: :love:
Bild på Honom:
[bild]http://www.lunarstorm.se/girl08/kollage/32[/bild]

Jag har en Jämthund, en Petit Basset Griffon Vendéen och en Tax.

Vilken sötnos! :love:
Jag har en Welsh Corgi Cardigan, hona på snart 3 år.

119107736zymrwv_ph.jpg

haha vad är fram och vad är bak? :D :p

jag har en labbepojke som fyller 4 om en månad (1:a april, det förklarar en hel del) och en schäfertik som fyller 6 i år. bilder t v.

Jag är en stolt ägare över en duktig 10 månaders Flat coated retriver-hane! :D

/Frida

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

En liten kämpe :love: som fyllde 15 år i Tisdags, strävhårig taxhane som är halvblind och lite senil.. men helt frisk för övrigt om än svagare i bakkärran nu sista månaden, det går nog tyvärr raskt utför.. hur mycket han än kämpar emot, jag har börjat bearbeta det kommande.. :(

Jag har en blandras,med mest Border Collie i (Pappan är 50%BC och sen 25% Newfoundland och 25% lapphund. Mamman är ren BC) som är fem månader nu. :D

Sen har vi en D/S Gårdhund på fem år med.

Dom lyssnar till Namen Fanta Och Pepsi :smirk:

pussa honom och ge honom lite leverpastej från mig :love: gillar verkligen taxar :)
Jag lovar.. han gillar ju sånt godis fast han sällan fått det under åren, torrfoder är/har varit huvudsaklig föda men nu utdelas allt som han 'drömt' om :D

hade det inte funnits retrievers hade jag nog skaffat en tax (fast en korthårig, tycker att hundar ska ha släta ansikten). någon gång i framtiden kanske jag skaffar en! (när jag har hittat min ultimata hundintresserade sambo :crazy:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka