Milosari
Trådstartare
Exempel! Jag har svårt att föreställa mig vad du menarHur känns det med någon tunnare jacka då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exempel! Jag har svårt att föreställa mig vad du menarHur känns det med någon tunnare jacka då?
Jag har också några sådana koftor men de gör att jag ser väldigt "tråkig" ut. Uppenbarligen ger det inte samma effekt på alla, modellen ser ju snygg ut, men det funkar inte till mitt utseende.
Nej inga alls. Det är kanske det som är tricket? Har du några idéer där?Har du några kul asseccoarer till den då?
Jag tycker det går att förändra en helt tråkig outfit till kul med rätt look i övrigt.
Den gråa gillade jag! Frågan är om den funkar öppen?
Jag har också ett par men är osäker på om modellen egentligen är så klädsam till min figur?Jag gillar lite längre och öppna cardigans/koftor eller vad man nu ska kalla det. Bästa längd är kring knän-vaden.
Har en som går ner till vaderna som jag älskar! Perfekt till instoppad blus/linne och höga jeans
Gärna med upprullade ärmar också.
Den gråa gillade jag! Frågan är om den funkar öppen?
Jag hade sparat linnet till sommaren och satsat på något varmare. Herrugud människa, det är ju vinter! Jag fryser bara jag tänker på det.
Det tror jag säkert. Sålänge du får ihop en bra kombo blir det säkert toppenJag har också ett par men är osäker på om modellen egentligen är så klädsam till min figur?
Jag ska antingen ha den när jag går ut på kvällen eller äter lunch. Så jag hoppas att det är ganska varmtFast man dejtar väl oftast inomhus? Antog det eftersom klädseln avsågs vara lite prydligare. Hade det rört sig om en promenad i vinterparken tror jag nog att TS hade frågat om andra tips.
Kavaj med uppvikta ärmar känns ju inte så striktVilken bra fråga! Jag undrar samma.
Använder gärna kavaj men när man ska ut på krogen eller som när vi var på dans i lördags så blir det nästan för strikt (hade en svart inte riktigt så farligt strikt kavaj i brist på annat) och mina stickade koftor känns inte nog uppklätt tycker jag. Den tiden på året när inte ytterjacka behövs har jag i regel alltid en kort skinnjacka om det inte passar med kavaj. Men som nu mitt i vintern tycker jag det är svårt att ta något passande över ett snyggt linne.
Om man har ett fint linne/kortärmad blus och det är för kallt? Jag ska på dejt och har ingen koll på vad jag ska ha på mig. Kavaj känns för strikt och en kofta känns för mossigt...Hjälp!
Jag har en lättare skinnjacka som jag använder på det sättet vintertid. Den ryms lätt under vinterjackan på väg till/från ställen.Vilken bra fråga! Jag undrar samma.
Använder gärna kavaj men när man ska ut på krogen eller som när vi var på dans i lördags så blir det nästan för strikt (hade en svart inte riktigt så farligt strikt kavaj i brist på annat) och mina stickade koftor känns inte nog uppklätt tycker jag. Den tiden på året när inte ytterjacka behövs har jag i regel alltid en kort skinnjacka om det inte passar med kavaj. Men som nu mitt i vintern tycker jag det är svårt att ta något passande över ett snyggt linne.