Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men den funktionen fanns väl tidigare innan den här utökade varianten? Jag vet att jag såg det någonstans, och har markerat de kontakter jag haft så de har länge haft ett litet plus framför sitt namn på 'användare online'. Dessa har jag nu 'requestat' som vänner, och kommer jag bara på var spaken är för att bara tillåta ta emot pm från dem, så kanske jag förstår vitsen med vänneriet!Helt säker på om detta är en bra funktion är jag inte
Jag har för mig att man kan ställa in så endast vänner kan skicka PM till en (förutom moderatorer då). Eventuellt finns det även annan funktionalitet där man endast vill låta vänner göra vissa saker.
Personligen lär jag inte använda detta så mycket tror jag Alla ni mängder med folk som skickar vänner-förfrågan (3st ) kan nog räkna med att jag avslår den. Inte för att vara elak, snarare för att vara rättvis. Eventuellt kanske jag kommer fråga om moderatorerna vill var mina vänner. Man kan hoppas att de är det även om det hettar till, på negativt sätt, ibland
Eventuellt finns det även annan funktionalitet där man endast vill låta vänner göra vissa saker.