Vad har hänt? :o

Sv: Vad har hänt? :o

Jag gissar att tagsfunktionen är för att man ska kunna lägga ett(eller flera) sökord på tråden. Ämnesrelevans alltså, så att man kan sortera tråden kategoriskt i sökningar. Typ?

...och nu trollar Gunnar fram en massa nya funktioner igen! Spännande!

Senast ändrad:

Ledsen det var inte riktigt meningen att dessa funktioner skulle slås på nu ;)
Vissa av dem kommer nog dyka upp här på forumet allt eftersom, vissa kommer jag med största säkerthet välja att inte använda alls.

Ledsen det var inte riktigt meningen att dessa funktioner skulle slås på nu ;)
Vissa av dem kommer nog dyka upp här på forumet allt eftersom, vissa kommer jag med största säkerthet välja att inte använda alls.

Med den formuleringen visualiserar jag mig dig som en man sittande vid en enorm kontrollpanel med massa blinkande lampor och reglage, ungefär som vid ett kärnkraftsverk...;)

Fast grupper hann jag se att det fanns - är det något som blir aktuellt? Såg att du själv har bloggat några dagar?

Vissa saker kommer och vissa kommer inte ;)

Tänk bort det där med kärnkraftverk ;)
Tänk i stället vardagsrum med en liten soffa, soffbord, ett par fåtöljer, en tv, ett mycket litet skrivbord med två skärmar (ok där blev det lite mer kontrollpanel, två skärmar har jag dock bara haft någon månad), mus och tangentbord. :)

Äsch då - vissa saker kan man ju låta folk tro, så jag vidhåller den där enorma kontrollpanelen! ;)

Måste du vara så hemlig? Vill ju veta ju, och såna där förvisso kanske ofrivilliga förhandstittar gör ju inte intresset för utvecklingen mindre! :crazy:

Det är väl bra om intresset är på topp, även om det kan vara svårt att infria alla förväntningar då kanske. Ännu svårare kanske det blir om man talar om vad som är på gång.

Många på forumet är väldigt konservativa, inget skall ändras all förändring är av ondo ;) Jag försöker därför pytsa ut lite, lite i taget så att det inte skall bli för mycket på en gång :)

Men så mycket kan jag väl säga att det tillkommer lite nyheter under profilen, det kommer med största sannolikhet ske inom 24 timmar...

...spänningen är olidlig :)

Vissa saker kommer och vissa kommer inte ;)

Tänk bort det där med kärnkraftverk ;)
Tänk i stället vardagsrum med en liten soffa, soffbord, ett par fåtöljer, en tv, ett mycket litet skrivbord med två skärmar (ok där blev det lite mer kontrollpanel, två skärmar har jag dock bara haft någon månad), mus och tangentbord. :)

*harkel*

Altså, jag vill se bild bevis. :angel:

:rofl:

Nu finns det möjlighet att skriva lite till varandra på varandras profiler, de som äger profilen kan radera bland dessa om så önskas. Man sköter alltså detta själv, (om jag nu har förstått det hela rätt ;)). Likaså finnes en lite fördjupad variant av kontakter-listan kallad vänner.

Jag tror allt detta kan göra att det blir lite mer intressant att titta in under folks profiler. Tycker man allt detta är onödigt så är det väl bara att låta bli att använda det ;) Någon liten annan funktion kanske kommer till profilsidan lite längre fram, men det kan dröja lite.

Jag som normalt är väldigt "antiförändringar" tycker att allt det här nya är jättekul. Alla andra gånger något har ändrats har jag svurit ve och förbannelse och planerat att aldrig mera logga in på buke............

Dock är jag ju alltför beroende för att någonsin kunna genomföra det men ändå:angel:

Hmm. Vad ska man...eh...ha de där gästmeddelanden till?
Är det en form av gästbok? Syns meddelanden utåt alltså? Och får man någon slags notifikation på att någon skrivit där, så som man får med pm?

Liknande trådar

Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar