Vad har hänt? :o

Sv: Vad har hänt? :o

Har hittat en svengelsk mening till:

Send an Instant Message to Carolus Using...

Jag vet dock inte riktigt om jag känner mig bekväm med alla nya funktioner, t.ex. ovanstående funktion och att moderatorerna kan se ändrade originalinlägg. Jag känner mig lite väl synlig och "övervakad".

Jag tycker inte heller riktigt om detta. Att moderatorerna kan se vad jag ändrat bryr jag mig inte om men att det syns om man har varit inne på ngn profil känns lite mer konstigt. Samtidigt tycker jag att det är bra att man kan se vem som är inloggad om man diskuterar med ngn i en tråd. Då skulle man i så fall ändra det hela tiden. Det verkar jobbigt. När jag gjorde det och trodde jag blev osynlig så lyser mina egna inlägg rött. Varför? Nu blev jag grön igen. Det får nog vara så, gillar inte en ilsken röd lampa!
Det är kanske bara jag som är tråkig och negativ till förändringar?

Senast ändrad:

När jag gjorde det och trodde jag blev osynlig så lyser mina egna inlägg rött. Varför? Nu blev jag grön igen. Det får nog vara så, gillar inte en ilsken röd lampa!

Det är bara du själv som ser den röda lampan. För de andra användarna syns den blå (den som syns när du är utloggad).

För att du är osynlig... Det är bara du som ser dig lysa rött, vi andra ser dig offline... Att moderatorerna kan se vad som har ändrats i inläggen tycker jag är bra, i de fall det blir tjafstråd av det hela... ;) ;) I övrigt tror jag de inte bryr sig om ändringar...

Jag var ju bara tvungen att kolla in om jag syntes i din profil och det gjorde jag.

Jädrar vilken trafik det varit till I-C's profil! :eek: Vad har jag missat?
Men huuuur kan det komma sig att I-C har 1030 besök på sin profil, men det är bara Luff som namnges? :confused:

Så - nu har jag varit hos dig också.
Ha vad kul - snacka om att folk måste undra om man ränner runt i deras profiler.
Jag använder mig ibland av profiler för att leta upp trådar, tex om jag vill hitta en tråd om hunduppfödning - då vet jag att Gnist är ett säkert kort - alltså tittar jag i hennes profil - söker på inlägg och vips så hittar man det man vill för det mesta.

Ja, jag använder mig också mycket av profilerna för att söka mig fram. Jag är en flitig profilbesökare, men jag kan än så länge inte se att jag lämnar spår efter mina besök med annat än att räknaren tickar in min visit...

KL

Jag funderar på en sak till: skulle det inte gå att dela upp "text och rubrik" lite mer tydligt i profilen? I alla fall genom kolon eller så.

Nu står allting efter varandra och det tycker jag känns lite rörigt:

Hemort
Staden
Hobbyer
Hästar
Sysselsättning
Arbetar
Presentation
Hej!

En riktigt struntsak måhända, men ändå. ;)

Jag var ju bara tvungen att kolla in om jag syntes i din profil och det gjorde jag.

Såg det :D

Jädrar vilken trafik det varit till I-C's profil! :eek: Vad har jag missat?
Men huuuur kan det komma sig att I-C har 1030 besök på sin profil, men det är bara Luff som namnges? :confused:

:eek: Jag hann se det innan jag somnade och funderade väldigt på hur det kom sig för det gick från 3 besök till över tusen på bara en halvtimma typ :rofl:

Just det, jag skulle vilja kunna se fler än den senaste.

Hur sjutton ser man det då? I min står det bara att jag haft 8 besök, ingenting om vilka som besökt den. :confused:

det vet jag däremot inte... :( det skulle ju kunna vara så att de som surfar synligt syns med namn och andra inte, men jag vet inte om det är så? gunnar?

Antal besökare
Senaste 1 besökarna på denna sida var:

här står vem som senast besökte sidan... om personen var synlig...

Denna sida har haft 29 besök

Hm, det är alltså bara osynliga besökare som varit inne på min profil då.... för på din ser jag ju att det var I_C som var inne sist. Ser du att jag varit in på din?

Nej det är fortfarande bara I-C som står med, och hon stod där igår kväll, men hon kanske varit inne fler gånger idag vad vet jag...

*kl*

passar på att fråga vad "Tags"-funktionen som finns under nedersta inlägget i varje tråd har för funktion?
Är det personliga taggar jag kan lägga till, eller är det något som påverkas för alla?

edit: såg att när man klickar på "edit tags" så står det att taggarna är tillgängliga för alla användare, men jag är fortfarande nyfiken på den praktiska funktionen :)

Liknande trådar

Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar