hoppsann
Trådstartare
Sonen berättade att han och pappa skulle vara med i en stor tidning, som alla tjejer läser. De skulle prata lite med honom, och lite med pappa. Och det hela skulle ske lite då och då???
Jag har vårdaden för sonen och nu undrar jag om det är ok att jag inte blir informerad om vad saken gäller i förkant?
Jag frågade lite lätt vad den eventuella artikeln skulle handla om, och vad damen skulle fråga honom om. Det visste han inte, och därmed lät jag det vara, eftersom jag inte vill pumpa honom.
Fick en sådan obehaglig känsla om detta.
Är inte en bitter surkart som har kontrollbehov, men blir undrande över om det ÄR en artikel, eller om det kanske är första steget i en vårdnadstvist?
ÄR det nu "bara" en intervju, har jag rätt att veta det på förhand?
Tänker framför allt om jag har juridisk rätt att veta.
Tack på förhand!
Jag har vårdaden för sonen och nu undrar jag om det är ok att jag inte blir informerad om vad saken gäller i förkant?
Jag frågade lite lätt vad den eventuella artikeln skulle handla om, och vad damen skulle fråga honom om. Det visste han inte, och därmed lät jag det vara, eftersom jag inte vill pumpa honom.
Fick en sådan obehaglig känsla om detta.
Är inte en bitter surkart som har kontrollbehov, men blir undrande över om det ÄR en artikel, eller om det kanske är första steget i en vårdnadstvist?
ÄR det nu "bara" en intervju, har jag rätt att veta det på förhand?
Tänker framför allt om jag har juridisk rätt att veta.
Tack på förhand!