Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en Samsung s4 mini och är generellt riktigt nöjd med den. Har haft den i drygt tre år och det är först nu som jag börjar märka av lite ålderskrämpor, framför allt börjar batteriet ge upp (måste begränsa användningen för att den ska hålla en hel dag). Bra storlek, ok kamera och genomgående lättmanövrerad. Jag har aldrig haft några problem med att hitta funktioner i den och då är det min första smartphone. Det enda negativa är att det inte går att avinstallera vissa förinstallerade appar och att det heller inte går att flytta vissa till SD kortet. Något som resulterar i en onödigt begränsad minneskapacitet.
Mest pga batteriet sitter jag själv också och spanar lite efter ny telefon. Hoppas framför allt på att Samsung släpper en miniversion av någon av de nyare modellerna. Jag trivs med Samsung men vill inte gå upp i storlek.
Det går ju att köpa nytt batteri till den annars
När det gäller små versioner av stora mobiler så påstod någon i en telefonbutik att sådant knappt görs längre (jag ville ha en sådan... jag var också riktigt nöjd med min S4 mini).
Jag misstänker också att jag riskerar att vänta förgäves. Å andra sidan gjorde väl Apple en liten iphone nu senast?
Men ja, det är kanske enklast att köpa ett nytt batteri
Jag har en liten hopvikbar knapptelefon som går att ringa och sms med, fördelarna är låång batteritid, får lätt plats i alla fickor, man blir inte helt beroende av sin telefon, sitta på internet hela tiden...Jag är på jakt efter en ny mobil då min håller på att ge upp totalt men det finns ju så många att välja på. Därför slänger jag ut en fråga om vad du har för mobil och vad som är bra och dåligt med just den modellen.