Vad händer?

F

froggy

Under en distanstävling ska man göra en massa saker. Någon som kan berätta lite. Ska troligtvis tävla i maj och vill veta vad jag borde skaffa och vad som behövs borta på tävlingen. Och jag ska tävla Regionalt.

*Jag har skaffat Grönt kort, och ska skaffa Gula boken,Ryttarlicens & Vaccinationsintyg på min häst. Är det något mer man ska skaffa?

*Vad händer under en tävling? Vad är det man ska göra?

*Och om det finns något annat att berätta om det hela så är det bara att skriva på..

Tack på förhand!! ;)

Sv: Vad händer?

20 stycken har kollat,men ingen har svarat.. Kom igen nu!!!

Sv: Vad händer?

Du skriver att du ska tävla regionalt men jag hoppas att du ska starta i en Clear Round om det är första starten i distans? Man måste nämligen börja med det.
// Linda

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 742
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 565
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka